تازه های سایت

12. خرداد 1395 - 10:49
مستضعفین در کلام رهبری آسمانی
نویسنده: 
پژمان عوضپور
در جمهوری اسلامی ایران پیوند رهبری با مردم پیوندی عمیق واعتقادیست و امام راحل مردمی ترین حکومت را پایه گذاری کرد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، پژمان عوض پور فعال سیاسی باشت در یادداشتی به مناسبت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی نوشت:

          

خمینی کبیر رهبری آسمانی فیلسوفی الهی وعارفی ربانی بو؛ عرفان امام مبتنی بر آیات قرآن واحادیث بزرگان و در چارچوب شرع اسلام بود.

 

امام امت ساده زیست بود و خود را جدا از مردم سرزمینش نمی دانست و درد فقر ومحرومیت را لمس کرده بود.

 

این کلام شیرین از زبان امام راحل  بیان همه چیز است. تنها آنهایی تا آخر خط با ما هستند که درد فقر و محرومیت و استضعاف را چشیده باشند.

 

تجمل گرای واشرافیت آفت بزرگ جهان اسلام ونوعی نفوذ است که غرب به ویژه امریکای جنایتکار به دنبال نهادینه کردن ان است تا جامعه را دوقطبی کرده وپیوند میان مسؤولین  ومردم را خدشه دار کند.

 

مصداق بارز این نوع نفوذ درکشور عربستان صعودیست که به واسطه نفوذ غرب در این سرزمین و ترویج  اشراف گرای ووهابیت (که خود خلق شده از نطفه وتفکر امریکایست) این کشور را به  کانون  شرارت و فتنه های آخر زمانی تبدیل کرده است.

 

امام امت زیبا فرموده اسلام ابوسفیانی مساویست با فریب وسازش واسارت وامروزه تفکره امریکای واسراییلی حاکم بر امرای سرزمین  حجاز انهارا به به جنود  شیطان در منطقه  تبدیل کرده است.

 

باشد تا برخی مدیران کشوری ما درس بگیرند در جامعه ی زندگی می کنند که پایه واساسش برابری وعدالت براساس اسلام است و کسانی که به آرمان های امام و شهدا خیانت کنند وحقوق های اشرافی بگیرند تا جامعه را دو قطبی کنند  و خود را تافته جدا بافته از مردم بدانند رسوا خواهند شد.

 

که انشالله ملت هوشیار وبیدار ایران اسلامی که ارزش ها و آرمان های خود را از مکتب ناب اسلام واهل بیت(ع) گرفته اند از این پیچ تاریخی نیز به سلامت خواهند گذشت و مقدمه ی خواهند ساخت برای ظهورمهدی (عج).

 

انتهای پیام/ک308  

نظرات کاربران