تازه های سایت

8. ارديبهشت 1394 - 10:19
به مناسبت هفته کار و کارگر:
رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی باشت، با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد
به مناسبت هفته کار و کارگر، رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی باشت، با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، صبح امروز مظفر علیزاده رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان باشت به همراه محمدی معاون فرماندار باشت با حضور در دفتر امام جمعه، با حجت الاسلام و المسلمین عبودی امام جمعه شهرستان، دیدار کرد.

 

در این دیدار علیزاده پس از ارائه گزارشی از عملکرد اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان باشت در مناسبت‌های مختلف، برنامه‌های این نهاد در خصوص گرامیداشت هفته کار و کارگر نیز تشریح شد.

 

در ادامه، حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی ضمن تبریک هفته کارگر به قشر بزرگ کارگران اظهار کرد: کارگران به عنوان یکی از بزرگترین اقشار جامعه افرادی تلاشگر و زحمت‌کش هستند که دین مبین اسلام نسبت به جایگاه آن‌ها تاکید بسیاری داشته است.

 

خطیب جمعه باشت گفت: این شهرستان برخوردار از ظرفیت های فراوان خدادادی است که لازم است با شناسایی دقیق این ظرفیت ها و استفاده مطلوب در آن ها، زمینه های رونق هر چه بیشتر این شهرستان فراهم گردد .

 

وی با اشاره به اینکه، رضایت مردم یعنی رضایت خداوند، بیان داشت: مسئولان باید برای مسئله بیکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد و خصوصاً شهرستان باشت فکری کنند.

 

انتهای پیام/ک308

دیدگاه‌ها

با سلام و خسته نباشید اگر افتخار دادین سایت ما را با مشخصات زیر لینک کنید شبستر نیوز http://shabestarnews.ir بعد به ما اطلاع بدهید تا سایت شما را در "شبستر نیوز" لینک کنیم با تشکر bbehzadsis@gmail.com

نظرات کاربران