تازه های سایت

20. تير 1394 - 20:26
جاری شدن فاضلاب در یکی از کوچه های باشت/بوی تعفن زندگی را به کام شهروندان تلخ کرده است+تصاویر
شماري از شهروندان شهر باشت از ترمیم نشدن جای کنده کاری شبکه آب با معضل برشمردن اين وضعيت، خواستار توجه مسؤلان براي ساماندهي اين وضعيت شدند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، شبکه آب رسانی یکی از کوچه های شهرمان فرسوده می باشد و در هر لحظه شاهد شکستگی لوله های آب و نیز ورود انواع آلودگی به لوله های آب این عزیزان می باشیم.

 

ساکنان گزارش می دهند و اداره آب و فاضلاب برای ترمیم آن اقدام به کندن کوچه و مرمت لوله ها می کند، ساکنان دیگر می توانند با خیال راحت آب بنوشند، اما بعد از آن ...

 

کار ترمیم لوله ها باعث شخم خوردن کوچه شده و علاوه بر آنکه چهره کوچه پاساژ سعدی شهر باشت را زشت کرده با گرم شدن  هوا بوی فاضلاب و تعفن زندگی را به کام ساکنان این کوچه تلخ کرده و سلامت شهروندان را به مخاطره انداخته است.

 

ظفری یکی از ساکنان این کوچه با بیان اینکه، حدود 8 ماه از این ماجرا می گذرد، گفت: متأسفانه با پیگیری های مدام هنوز این کوچه فاقد جدول عبور فاضلاب می باشد که این امر باعث گردیده آب ها در محل کنده کاری جمع شود و به لجن تبدیل شوند.

 

وی افزود: با توجه به اينکه فصل تابستان است و بچه‌ها در کوچه مشغول بازي هستند، رهاسازي فاضلاب ممکن است موجب بيماري آنها شود، اين در حاليست كه تمام روز بوي لجن و آب گنديده کوچه و خيابان را فرا گرفته است که مسوولان بايد براي ساماندهي اين وضعيت چاره‌اي بينديشند.

 

یکی دیگر از اهالی این کوچه گفت: نمی دانیم چه کسی مسؤل است شهرداری یا اداره آب و فاضلاب، فقط امیدواریم مسئولان هرچه سریع تر نسبت به رفع این معضل اقدام نمایند.

 

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه‌ها

سلام.اقای مهندس کامران.از اینکه بهتر موقع اطلاع رسانی میکنید آز شما متشکرم
با عرض سلام و ادب احترام خدمت مسئول محترم سایت خامی نیوز به اطلاع همشهریان عزیز و مسئولین محترم می رساند الان قریب 8 ماه است که اهالی این کوچه با بوی تعفن زندگی می کنند و باعث مریض شدن بچه هایمان شده است که این موضوع را بیش از 10بار با شورای شهر و شهرداری درمیان گذاشتیم ولی متأسفانه هیچ گونه اقدامی صورت نگرفته و با توجه به اینکه کوچه در مرکز شهر قرار گرفته چهره این منطقه را خیلی زشت نموده است .از مسئولین می خواهیم هرچه سریع تر فکری به حال این کوچه بکنند. در ضمن ما از فرماندار محترم اعضای شورای شهر می خواهیم فقط برای یک لحظه از این کوچه عبور کنند تا ببینند این مدت ما چه کشیدیم ولی صدایمان در نیامده
واقعا برای مجموعه شهرداری متاسفم
شهرداری فقط اقدام به سنگ فرش کردن میکند و بافت فرسوده وقدیمی کاری ندارد
هالا که موقع انتخاباته کارهای که تو دیده انجامش می دن کسی دیگه هم گول این حرفها رو نمی خوره

نظرات کاربران