تازه های سایت

21. تير 1394 - 8:34
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد:
مخزن ذخیره آب روستای منصورآباد ساخته می شود/تأثیرگذاری یک خبر در باشت
پس از انتشار گزارشی در خصوص هدر رفت 5 ساله آب روستای منصورآباد توسط این پایگاه خبری، مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد خبر از ساخت مخزن ذخیره آب این روستا داد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، پس از انتشار گزارشی در خصوص هدر رفت 5 ساله آب روستای منصورآباد با عنوان « هدر رفت 5 ساله سه اینچ آب در یکی از روستاهای شهرستان باشت + تصاویر» در اردیبهشت ماه امسال و نیز خبر «اینجا آب فراوان است هر چقدر می خواهید بریزید ...» در اواسط تیر ماه توسط این پایگاه خبری، فیض‌الله پاسره مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد خبر از ساخت مخزن ذخیره آب این روستا داد.

 

پاسره در گفتگوی تلفنی با این پایگاه خبری گفت: خوشبختانه از محل اعتبارات ملی اعتبار لازم برای منبع ذخیره آب روستای منصورآباد از توابع بخش مرکزی شهرستان باشت پیش بینی شده که بعد از مبادله موافقت نامه و دریافت تخصیص اعتبارات در کمترین زمان ممکن نسبت به ساخت مخزن ذخیره آب مورد نیاز در این روستا اقدام خواهد شد.

 

این پایگاه خبری به سهم خود از اقدام مدیرعامل آب وفاضلاب روستایی استان و رئیس اداره آب وفاضلاب روستایی شهرستان باشت به جهت واکنش مثبت به درج این خبر و تلاش در جهت رفع مشکلات آب روستای منصورآباد تقدیر می نماید.

 

انتهای پیام/ک308

دیدگاه‌ها

سلام. مشكل آب روستاهاي خان احمد رو حل كنيد

نظرات کاربران