تازه های سایت

4. ارديبهشت 1396 - 11:58
تو فقط عصبانی_نشو...
در حالی که به روزهای پایانی ریاست جمهوری دوره یازدهم نزدیک میشویم ولی دولت هنوز قسمت های مهمی از این وعده ها عملی نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز،وعده تحول 100 روزه اقتصاد، اولین جمله حسن روحانی در اولین نشست خبری پس از انتخابات ریاست جمهوری و حتی قبل از برگزیده شدن در انتخابات بود.در حالی که به روزهای پایانی ریاست جمهوری دوره یازدهم  نزدیک میشویم ولی  دولت هنوز قسمت های مهمی از این وعده ها عملی نکرده است.

 

وعده های عملی نشده دولت:

 

حسن روحانی: «دولت تدبیر و امید به دنبال این است که آنچنان مردم را از درآمد سرشار کند که اصلاً به یارانه ۴۵ هزار تومانی نیازی نداشته باشند.»

(برنامه گفتگوی ویژه خبری، ۶ خرداد ۱۳۹۲)

 

تغییرات اتوبوسی مدیران باشتی در 4سال گذشته

hjjjjjjjjjjj

دولت تدبیر و امید بعد از سرکار آمدن در سال 1392 خبر از کارو تلاش داده بود اما در مدت چهار سال گذشته در شهرستان باشت به تغییر فله ای مدیران روی آورد.
 

پروژه احداث مجتمع ادارات باشت نیمه کاره تعطیل شد+تصاویر

 

عملیات تکمیل پروژه مجتمع ادارات شهرستان باشت به دلیل مشکلات خاص مالی چند سالی است که در خواب به سر می برد و تعطیل است.
 
 

پروژه ای که عمر سه دولت را دید ولی هرگز افتتاح نشد+تصاویر

بناااااااااااا

جایگاه سی ان جی درون شهری باشت بعد از 10 سال از زمان کلنگ زنی اش، به جای پیشرفت هر روز شاهد پس رفت فیزکی است.
 
 

فقر و محرومیت سرگچ دل هر انسانی را به درد می‌آورد/ سیمای نوجوان سرگچی؛ ما فراموش شدگان بعد از انتخابات هستیم/ سرنوشت نامشخص در انتظار پیمان کوچولوی سرگچی+تصاویر

بغعععععععععععع

از سفر یک روزه خویش به این منطقه خاطراتی تلخ را در ذهن ثبت کردم که شاید تا سالهای طولانی از یاد نخواهم برد و "فقر، محرومیت و بدبختی" واژهایی که همچنان استمرار دارد.
 
غافغاغاغ898798

دیدگاه‌ها

با سلام خدمت همشهریان عزیز خدمتتون عرض کنم که آقای روحانی یکی از فریب کار ترین مردم است من ایشون را با کسی مثل معاویه مشابه میدونم ایشون خانه ای در ولنجک تهران دارند که کارشناسان قیمت 45میلیارد را بر آن گذاشته اند ایشاله با رای دادن به آقای رییسی شر روحانی را از سر مون کم میکنیم و درس حسابی به اشراف منطقه و کشور میدهیم

نظرات کاربران