تازه های سایت

23. مهر 1393 - 19:03
با حضور معاون فرماندار جشن دانشجویان جدید الورود دانشگاه پیام نور باشت برگزار شد
با حضور معاون فرماندار، رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان باشت، برخی از مسئولان شهرستانی و حضور گسترده دانشجویان، جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور مرکز باشت برگزار شد.

به گزارش خامی، فرهاد محمدی در این جشن گفت: شما جوانان تحصیلکرده دانشجو امیدهای امروز و آینده کشور ایران هستید و هر جامعه ای به توان، فکر و دستاوردهای شما وابسته است.

 

وی در ادامه به آینده سازی جوانان و دانشجویان اشاره کرد و گفت: آینده این جامعه بدون شک در دستان شماست و تلاش امروز شما سربلندی بیش از پیش این جامعه و کشور را در پی خواهد داشت.

 

معاون فرماندار باشت افزود: علم و ایمان در کنار هم زیبا و لازم و ملزوم یکدیگرند و نبود یکی نمی تواند دیگری را کامل کند چنانچه زاهد بی علم و عالم بی ایمان هر دو کاستی دارند و به موفقیت نخواهند رسید.

 

محمدی بیان داشت: آیات و روایات بسیاری از بزرگان ما به ارزش و اهمیت علم و علم آموزی اشاره کرده است و همین توجه به علم تلاش و کوشش بیشتری را از سوی ما می طلبد.

 

معاون فرماندار باشت در پایان برای دانشجویان و جامعه فرهنگی آرزوی موفقیت کرد و خواستار آن شد که دانشگاه محیط امن و آرامی برای دانشجویان باشد.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران