تازه های سایت

12. بهمن 1393 - 8:15
معاون فرماندار باشت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر را تبریک گفت
معاون فرماندار شهرستان باشت با صدور پيامي دهه مبارک فجر را تبریک گفت و از همه اقشار مردم ولايتمدار و شهید پرور این شهرستان جهت شركت و حضور باشكوه در راهپيمايي 22 بهمن دعوت کرد.

به گزارش باشت نیوز، فرهاد محمدی در متن این پیام آورده است: دهه فجر انفجار نور در قلب قرن و رهانیدن گام های خسته از انجماد است.

 

وی ادامه داد: در این دهه وعده های الهی تحقق یافت، سپیده دمید و سحر از راه رسید، دهه فجر روز زدودن حجاب ها و گشودن گره ها و الهام عشق و بیداری است.

 

معاون فرماندار باشت بیان کرد: ملت بزرگ ایران به تاسی از معمار بزرگ انقلاب  در بهمن ۵۷ در مقابل ابر قدرت ها و مستکبران عالم ایستادگی کردند و با تقدیم هزاران شهید درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و به کوردلان تاریخ فهماندند که باطل رفتنی است.

 

محمدی افزود: مردم فهیم و انقلابی میهن اسلامی در ۳۶بهار انقلاب و سی و پنجمین فجر خصوصا روز ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان قسم خورده این انقلاب خواهند زد.

 

معاون فرماندار باشت گفت: پیروزی بزرگ ملت ایران  در بهمن ۵۷ و هشت سال دفاع مقدس، ایستادگی ها و سربلندی ها و موفقیت های بزرگ سیاسی، اقتصادی و علمی  مرهون رهبری های پیامبر گونه امام (ره) و مقام معظم رهبری جانشین بر حقش و حضور مردم در تمامی صحنه ها بوده است و لازم است مسئولین قدر این مردم را بدانند و دولتمردان خدمت به این ملت را افتخار بدانند.

 

وی تصریح نمود: رمز پیروزی ما وحدت است، امروزه بر ما فرض است در سایه اسلام عزیز و اطاعت از مقام معظم رهبری و حمایت و پشتیبانی از دولت تدبیر و امید و در راس آن رئیس جمهور محبوب زمینه ساز حکومت عدالت گستر امام زمان (عج) باشیم.

 

محمدی گفت: مسئولین فرصت را غنیمت بشمارند و عملکرد دولت و نظام را به مردم منعکس کنند و گزارش دهند و نور امید یه آینده را در دل مردم منور سازند.

 

معاون فرماندار باشت در پایان گفت: بنده به عنوان خادم کوچک مردم فهیم، فرهیخته، انقلابی و ولایت مدار شهرستان باشت ضمن تبریک ایام الله دهه میمون و مبارک فجر از همه همشهریان عزیز دعوت میکنم با حضور سبز و پر شور خود در برنامه های دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن برگ زرین دیگری از دفتر انقلاب اسلامی را ورق بزنند و تجدید بیعتی با رهبر انقلاب داشته باشند.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران