تازه های سایت

8. بهمن 1393 - 18:57
پیام تبریک رئیس شواری شهر باشت به مناسبت دهه مبارک فجر
رئيس شوراي اسلامي شهر باشت با صدور پيامي دهه مبارک فجر را تبریک گفت و از همه اقشار مردم ولايتمدار و شهید پرور شهرستان باشت جهت شركت و حضور باشكوه در راهپيمايي 22 بهمن دعوت کرد.

به گزارش باشت نیوز، در متن این پیام آمده است:

پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران دريچه اي روشن براي تحقق اهداف و آرمانهاي الهي ملت بزرگ ايران و به واقعيت پيوستن آرزوهاي تمام آزادانديشان و مجاهدين سراسر دنيا بود. دريچه اي كه اثرات روح بخش شميم اسلامي آن موج عظيم بيداري ساير ملل را در امروز و فرداي رقم زده است.

 

22 بهمن روز تجديد ميثاق با آرمان‌هاي حضرت امام خميني(ره) و اداي احترام به مقام شامخ شهداي سرافراز و همه ايثارگراني است كه در پيروزي انقلاب اسلامي و حفظ دستاوردهاي آن، با ايثار جان خويش ايفاي نقش كردند.

 

اینجانب و مجموعه شورای اسلامی شهر باشت با تأسي از فرمايشات حكيمانه و آينده نگرانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران، ضمن تبريك به مناسبت سالگرد آن پيروزي فرخنده، موج گسترش و صدور انقلاب اسلامي ايران را به اقصي نقاط جهان تبریک و تهنيت مي گوئيم.

 

به همين منظور این پیروزی تاریخی را به تمامي مردم ولايتمدار و با بصيرت شهرستان باشت تبریک گفته و به نوبه خود از آنان جهت حضور يكپارچه در راهپيمايي يوم الله22 بهمن دعوت به عمل مي آوريم كه بار ديگر حقانيت، صلابت و ايستادگي خود را در برابر مستكبران غرب و شرق و پايبندي خود را به آرمانهاي بلند امام راحل و رهبري فرزانه و حكيم انقلاب اسلامي به ظهور رسانيم.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران