تازه های سایت

8. اسفند 1393 - 19:09
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
مجتمع آبرسانی بوسنگان هدیه دولت و سپاه به 17 روستای باشت در آستانه عید بود
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجتمع آبرسانی بوسنگان هدیه دولت تدبیر و امید و سپاه به 17 روستای باشت در آستانه عید نوروز بود.

به گزارش باشت نیوز، سید موسی خادمی صبح امروز در حاشیه افتتاح مجتمع بزرگ آبرسانی بوسنگان از توابع شهرستان باشت که با حضور حمیدرضا جانباز مدیرعامل آب و فاضلاب کشور و سید ضیاءالدین حزنی فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر سپاه انجام شد، در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: با همدلی و همراهی که میان مسئولان و نمایندگان استان وجود دارد رایزنی‌های خوبی در مرکز برای تخصیص اعتبارات به آب روستایی صورت گرفته که امروز شاهد راه‌اندازی یکی از مجتمع‌هایی هستیم که مردم مناطق آن همواره از مشکل کم‌آبی و نبود آب شرب سالم و در دسترس رنج می‌برده‌اند.

 

وی مجتمع آبرسانی بوسنگان باشت را دارای چند ویژگی خاص دانست و گفت: کاهش هزینه به دلیل مجتمع شدن چندین روستا و آبرسانی تنها با یک پمپ آب، سرعت بالای بهره برداری و مشارکت خوب مردم از مهمترین ویژگی های این پروژه بود.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: اگر ما با هم باشیم و با هم کار کنیم قطعاً سرعت کارهای بیشتر خواهد شد و این رضایت مردم را در پی خواهد داشت.

 

انتهای پیام /ک308

نظرات کاربران