تازه های سایت

27. فروردين 1401 - 14:49
دروغ پردازی رسانه های خاص علیه استاندار کهگیلویه وبویراحمد
یک منبع اگاه خبر تغییر استاندار کهگیلویه وبویراحمد را کاملا کذب و دروغ پردازی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:برخی رسانه ها و کانال های خبری از تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر دادند اما یک منبع اگاه این خبر را تکذیب کرد و گفت: خبر تغییر استاندار کهگیلویه وبویراحمد کاملا کذب و دروغ پردازی است و رسانه ها باید پاسخگوی خبرکذب خود باشند.

وی ادامه داد: استاندار استان کهگیلویه وبویراحمددارای وجهه بسیارخوبی در مرکز می باشند، همچنین دکتر احمدزاده دارای ارتباطات بسیار قوی با وزرا، وسایر دولتمردان می باشند و همچنین دعوت از استاندار در جلسه سران قوا و مسئولین عالی رتبه نظام درحالیکه فقط چند استاندار معدود دعوت شدند و از ایشان نیز دعوت شده بود ،نشان از اعتماد به ایشان و مقبولیت در تهران است .

این منبع آگاه در ادامه بیان کرد: دکتر احمدزاده بعلت حضور بین مردم ومناطق محروم ودور افتاده استان و تلاشهای شبانه روزی وی بشدت مورد وثوق وقبول دولت می باشند و جز چند استاندار برتر کشور می باشند که بارها توسط وزرا از ایشان تشکر بعمل امده است، پخش کلیپ های سفرهای درون استانی احمدزاده توجهات دولت را بشدت به استان معطوف واحمدزاده رو محبوب کرده است و او یکی از استانداران فعال در بین استانداران دولت آقای رئیسی است.

وی در پایان تاکید کرد: چند رسانه داخلی و مخالف و با هویت معلوم اقدام به خبر کذب در مورد تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد کرده بودند که باید پاسخگوی خبر کذب خود باشند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران