تازه های سایت

20. اسفند 1400 - 12:06
با حضور استاندار صورت گرفت
صبح جمعه استاندار و مدیران به صرف کلنگ زنی یک پروژه مهم/برق پایدار به چاروسا و دیشموک می رسد+تصاویر
صبح امروز آیین کلنگ زنی خط دو مداره برق از ایستگاه سرپری تا قلعه رئیسی با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد،مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوزمدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت:مطالعات این طرح به دلیل مشکل نوسانات برق در شهرهای دیشموک و چاروسا انجام شد و امروز شاهد کلنگ زنی آن هستیم.

 



معتمدزاده افزود: طول شبکه فشار متوسط ۷۹ کیلومتر،تعداد پایه فشار متوسط یک هزار و ۱۰۰ اصله، به تعداد ۱۲ دستگاه دکل فلزی (تاور) برای ۱۲ هزار خانوار این دو شهر برق پایدار ایجاد خواهد شد.

   



وی در پایان تصریح کرد: این پروژه جز معدود پروژه هایی است قبل از تخصیص بودجه کارهای آن  انجام و امیدواریم در زمان مقرر  به بهره برداری برسد.

 

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این آیین با اشاره به اینکه منطقه دیشموک و چاروسا با مشکل برق مواجه بودند گفت: تخصیص اعتبار این پروژه در سفر ریاست جمهوری داده شده است و با کارهای خوب دکتر معتمدزاده کارها پیش از زمان اجرا شده است و طبق قول داده شده در آخر خردادماه به بهره‌برداری خواهد رسید.





احمد زاده افزود: آرزوی دیرینه مردم مناطق این بود که از برق پایدار برخوردار شوند و‌ روزهای بدون قطعی برق را تجربه کنند.



وی تصریح کرد: کار در همینجا تمام نمی شود  و با توجه به احداث سد ابریز پیش بینی شود که یک خط از این سد داشته باشد.



احمد زاده بیان کرد: این ۲ شهر در آینده به  شهرستان تبدیل خواهند شد و با توجه به احداث طرح های صنعتی در اینده نزدیک برق مورد نیاز است تامین شود .

 

نظرات کاربران