تازه های سایت

8. فروردين 1394 - 8:38
در چرخه توسعه باید به نیروی انسانی توجه ویژه شود
رئیس کمیسوین برنامه و بودجه مجلس و نماینده مردم گچساران و باشت در سومین همایش عمران و توسعه شهرستان بهمئی به موانع و راهکارهای توسعه پرداخت و گفت: در چرخه توسعه باید به نیروی انسانی توجه ویژه شود.

به گزارش باشت نیوز، به نقل از  آوای ماغر، نماینده مردم گچساران و باشت شامگاه امروز (جمعه) در سومین همایش عمران و توسعه شهرستان بهمئی گفت: با توجه به اینکه این همایش ،سومین سال پیاپی برگزاری این همایش در شهرستان می باشد، کاری ارزشمند است و جا دارد از دست اندکاران این همایش تقدیر شود.

 

غلامرضا تاجگردون تصریح کرد: برگزاری این همایش ها باعث ترویج نگاه توسعه عمران و آبادنی شهرستان هاست و باعث ایجاد اتحاد،همدلی و وحدت بین مردم و مسئولان می شود.

 

رئیس کمیسیون برنامه بودجه مجلس افزود: واژه توسعه یک واژه علمی و عملیاتی است که سالها در تاریخ علم و به خصوص علم اقتصاد از جایگاه ویژه ای برخوردار است و به تناسب رشد علمی و اقتصادی آن کشور معنای پربارتری به خود می گیرد.

 

تاجگردون خاطرنشان کرد:انسان به عنوان محور توسعه در چرخه عمران یک منطقه نقش بسزایی دارد و به باید به نیروی انسانی در چرخه توسعه توجه ویژه شود.

 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مشخصات یک انسان توسعه یافته را قانوگرا،خلاق،پرسشگر،دارای اعتماد به نفس و مشارکت جو بودن بیان کرد و افزود: همه باید برای توسعه و ارتقای شهرستان و استان تلاش کنیم و بنده به عنوان نماینده مردم استان وظیفه دارم جهت رفع مشکلات تمامی شهرستان های استان تلاش کنم.

 

تاجگردون به موانع ضد توسعه نیز اشاره کرد و گفت:متاسفانه عده ای هستند که احساس می کنند باید برای حل مشکلات از راه های غیر قانونی پیش روند و  قانون گریزی در منطقه و کشور یکی از موانع توسعه می باشد.

 

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی اذعان نمود:تقدیر گرایی و نداشتن روحیه انتقاد پذیری در بین مردم  از دیگر موانع توسعه می باشد که باید این تفکرات با تشکیل اتاق فکر و برگزاری چنین همایش هایی از بین رود تا توسعه همه جانبه در منطقه شکل گیرد.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران