تازه های سایت

14. ارديبهشت 1394 - 9:34
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
آخرین خبر از وضعیت نظام رتبه‌بندی معلمان استان
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، از اجرایی شدن نظام رتبه‌بندی معلمان استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در در گفتگو با این پایگاه خبری ضمن تبریک هفته معلم گفت: اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان استان در ابتدای مهر ماه انجام خواهد گرفت.

 

وی افزود: این طرح شامل افراد بازنشسته نمی شود.

 

زارع پور در ادامه به تشریح برنامه‌های اجرایی در هفته معلم پرداخت و بیان داشت: برنامه‌های مدونی در راستای تکریم مقام معلمین در سطح استان برگزار می‌شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این هفته معلمان نمونه استانی، شهرستانی و منطقه‌ای مشخص و در مراسمی با حضور مسئولان استانی تجلیل می‌شوند.

 

وی بیان کرد: دیدار فرهنگیان نمونه استانی و کشوری با مقام معظم رهبری تحت عنوان دیدار یار، دیدار با رئیس جمهور، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دیدار فرهنگیان نمونه شهرستانی و منطقه ای با ائمه جمعه از جمله این برنامه های خواهد بود.

 

زارع پور حضور فرهنگیان در نماز جمعه، تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی، تجلیل از پژوهشگران برتر، برگزاری همایش پیاده‌روی ویژه خانواده فرهنگیان، تجلیل از فرهنگیان خیر مدرسه‌ساز، غبارروبی گلزار شهدا، دعوت از فرمانداران، بخشداران و شهرداران در مراسم تجلیل از فرهنگیان نمونه را از دیگر برنامه‌های هفته معلم عنوان کرد.

 

انتهای پیام/ک308

دیدگاه‌ها

بابا اي حقش مديركلي نيست بايد حقش يه معلم دبستانه
آقای دکتر زارع افتخار باوی در آموزش وپرورش هست...بیایید بچه های شهرستان را حمایت ورشد بدهیم واینقدر کوته فکری نکنیم..دکتر زارع از گزینه ها ومدیران خوب استانی هست..ما به ایشان ودیگر همشهریامان در اداره کل افتخار می کنیم
آقای دکتر زارع افتخار باوی در آموزش وپرورش هست...بیایید بچه های شهرستان را حمایت ورشد بدهید..دکتر زارع از گزینه ها ومدیران خوب استانی هست..ما به ایشان ودیگر همشهریامان در اداره کل افتخار می کنیم

نظرات کاربران