تازه های سایت

11. تير 1394 - 8:03
معاون اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد :
هیچ مدرسه ای در استان منحل نمی شود
مدیرآموزش و پرورش کهگیلویه در حالی از انحلال شش آموزشگاه در روستاهای این شهرستان به دلیل کمبود معلم خبر داده که معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان این خبر را تکذیب می کند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، " اردشیر یاری " در این زمینه به خبرنگار ایرنا یادآور شد: هنوز برنامه ریزی و نشستی در این زمینه تشکیل نشده و تا آغاز سال تحصیلی جدید زمان زیادی باقی مانده است.

وی تصریح کرد: تاکنون هیچ برنامه ای برای منحل شدن آموزشگاهی به دلیل کمبود معلم در هیچ نقطه ای از استان در آموزش و پرورش استان وجود نداشته است.

یاری با اشاره به خبر مربوط به انحلال شش آموزشگاه در روستاهای کهگیلویه از زبان رییس آموزش و پرورش این شهرستان، گفت: مدیران شهرستانی باید با نهایت دقت و ظرافت به بیان مسایل آموزشی در جلسات ، نشست ها و یا گفت وگو با خبرنگاران بپردازند.

روز گذشته لطف الله فروزنده در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران از منحل شدن شش مدرسه ابتدایی در روستاهای این شهرستان خبر داده بود.

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه با بیان اینکه کلاس درس این مدارس در سال تحصیلی گذشته متشکل از دو تا سه دانش آموز بود، اظهار کرد: پارسال نرم تشکیل کلاس در این روستاها با وجود پایین بودن تعداد دانش آموز نادیده گرفته شد و معلم در اختیار مدارس قرار گرفت.

فروزان یاداور شد: امسال نیز به دلیل کمبود معلم در مقطع ابتدایی در سال تحصیلی جدید امکان اداره این تعداد آموزشگاه وجود ندارد و منحل خواهند شد.

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه همچنین از کمبود 68 معلم در مقطع ابتدایی در این شهرستان خبر داده و تصریح کرد: تعدادی از معلمان این مقطع بازنشسته و شماری نیز مرخصی استعلاجی دارند.

استان کهگیلویه وبویراحمد با حدود 650 هزار نفر جمعیت دارای دو هزار و 700 آموزشگاه ، 140 هزار دانش آموزو حدود پنج هزار فرهنگی در مقاطع مختلف تحصیلی است.

 
انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران