تازه های سایت

28. فروردين 1396 - 15:19
اخبار مهم کهگیلویه و بویراحمد را در بسته خبری زیر بخوانید؛
بیکاری 100 کارگر در پتروشیمی گچساران/مظلومیت 5 ساله تنها پروژه معنوی لنده/پوشش‌های نامتعارف خارج از شأن دانشگاه/وضعیت کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات سفید است
اخبار بیکاری 100 کارگر در پتروشیمی گچساران،مظلومیت 5 ساله تنها پروژه معنوی لنده،پوشش‌های نامتعارف خارج از شأن دانشگاه،وضعیت کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات سفید است، مراسم های عروسی و عزا در کهگیلویه و بویراحمد میتینگ انتخاباتی نامزدهای شورا،استان کهگیلویه و بویراحمد را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، مهمترین و پر بازدیدترین اخبار امروز و روز گذشته استان کهگیلویه و بویراحمد را در این بسته خبری بخوانید.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

وضعیت کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات سفید است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در رده‌بندی استان‌های کشور که از سوی وزارت کشور ارائه شده این استان در بحث انتخابات جز استان‌های با وضعیت سفید است.

 

*******************.

بیانیه دانشجویان معتکف دانشگاه دولتی یاسوج

برخی اتفاقات و رویدادهایی دانشگاه یاسوج زیبنده محیط دانشگاهی نیست/پوشش‌های نامتعارف خارج از شأن دانشگاه/جلوی قانون‌گریزی‌ها گرفته شود

دانشجویان دختر معتکف دانشگاه یاسوج که ایام مبارک ماه رجب را در حال اعتکاف به سر می‌بردند بعد از اتمام مراسم معنوی خود در واکنش به فضای قانون گریزی و نابسامانی‌های موجود در دانشگاه یاسوج بیانیه‌ای صادر کردند.

 

*****************

سراب وعده های مسئولین برای ایجاد اشتغال/

بیکاری 100 کارگر در پتروشیمی گچساران +تصاویر

با گذشت چند ماه از شروع به کار شرکت زاگرس نصب سپاهان (شرکت ساخت و نصب مخازن در پتروشیمی گچساران) بدلیل مشکلات مالی فعالیت این شرکت متوقف شده و ۱۰۰کارگر این شرکت بیکار شده اند.

************************

گزارش ویژه:

روایت مظلومیت 5 ساله تنها پروژه معنوی شهرستان لنده + تصاویر

شاید پنج سال برای تکمیل تنها المان فرهنگی و معنوی شهرستان لنده فرصت کمی نبود که مسئولان نسبت به تکمیل پروژه ساخت یادمان شهدای گمنام شهرستان لنده اقدامی عاجل صورت می گرفت که متاسفانه نگرفت و در ادامه بی تدبیری ها همچنان در مظلومیت و تعطیلی به سر می برد.

*****************************

طایفه گرایی بلای جان انتخابات استان

مراسم های عروسی و عزا در کهگیلویه و بویراحمد میتینگ انتخاباتی نامزدهای شورا

بافت شهری استان کهگیلویه و بویراحمد سنتی، قومی و قبیله ای است به همین دلیل هر مراسم جشنی و یا عزایی که برگزار می شود افراد مختلفی از طایفه های مختلف، شهر ها و حتی استان های همجوار در این مراسمات شرکت می کنند.

**********

انتهای پیام/ک

نظرات کاربران