تازه های سایت

15. ارديبهشت 1396 - 15:11
امام جمعه باشت:
واکنش تند امام جمعه باشت به سفر فائزه هاشمی به گچساران/ مردم گول نمیخورند و اصلح را انتخاب می کنند
امام جمعه باشت گفت:از فائزه هاشمی دعوت میکنند که در گچساران سخترانی کند،آیا یادمان رفته او کیست؟او کسی است که خانم های بهایی که از زندان ازاد شدند به پیشواز آنها رفته و با آنها دلجویی کرد،مردم باید دهن اینها را خورد بکنند،چرا شورای تامین به آنها اجازه سخترانی می دهد و عکس سران فتنه را در ستادها می زنند و اسم آنها را به طور مستیم در این ستادها بیان میکنند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز،در خطبه های نماز جمعه این هفته عبدالرحیم عبودی با تبریک هفته کارو کارگر اظهار داشت:حادثه تلخی در معدن زغال سنگ آزادشهر گلستان اتفاق افتاد که بسیار ناراحت کننده بود،خدا به خانواده هایشان صبر عطا کن..

 

وی افزود:کار در معدن سخت ترین شغل در دنیا است،چیزی که انسان را ناراحت می کند کار به سختی که کارگران ۸۰۰هزارتومان در ماه دریافت می کردند، این همه کار و سختی برای کارگران که با مصاحبه با این کارگران گفته اند چند ماه حقوق هم دریافت نکرده اند، ولی عده ای حقوق های نجومی دریافت می کنند  و از یک طرف مسئولین از آنها حمایت کرده و می گویند اینها ذخایر انقلاب هستند،با دیدن این کارها دل انسان به درد می آید.

 

عبدالرحیم عبودی عنوان کرد:سالروز تشکیل بسیج سازندگی را تریک عرض می کنیم،از کارهای بسیج سازندگی محرومیت زدایی است، طرح های آبی به ۱۷روستای باشت از خدماتی بوده که بسیج سازندگی داشته است،رهبر معظم انقلاب هم فرمودند:بسیج سازندگی باید نیازهای روستاییان را از صفر به صد حل کند و کار را کامل انجام دهد،در این رابطه ۵منطقه در استان شناسایی شده که مشکلات آنها را حل کنند.

 

این خطب جمعه افزود:چند دیگر به انتخابات ۲۹اردیبهشت نمانده است خدانوند را شاکریم که تا کنون تبلیغات خوب بوده و ارامش در کشور حاکم بوده است و امروز هم مناظره دوم برگزار میشود که باعث کمک به مردم در انتخاب فرد اصلح میشود.

 

عبودی گفت:نقدهای کاندیدها باید محترمانه باشد،مردم همه چیز را میفهمند  و نمی شود آنها را گول زد،مردم خودشان فرد اصلح را انتخاب میکنند،ما در قبال رای که می دهیم باید در اخرت جوابگو باشیم.

 

این خطیب جمعه در ادامه اظهار کرد:کاندیدها باید راه کار بدتند برای مشکلات کشور و نه فقط شعار بدهند باید بگویند چه راه کارهایی برای حل مشکلات کشور دارند.رهبر معظم انقلاب هم فرمودند اولین کار کاندیدها باید اشتغال جوانان و مردم در کشور باشد و در قبال بودجه هایی که می دهند واقعا شغل ایجاد شود و نظارت کامل داشته باشند،کاندیدها باید درد محرومین و فقرا را بدانند که اگر از افراد کاخ نشین انتخاب کنیم هیچ کاری برای مردم انجام نمیدهند و برای مخرومین و فقرا نمیتواند تصمیمی بگیرد.

 

عبودی افزود:در بعضی از ستادها هنوز به ارزش ها توهین می کنند و جنبش ضد ارزشی دارد دامنه دار می شود،توهین های آنها اول به امام رضا(ع) و بعد هم که کرباسچی  به مدافعان حرم توهین مرده و چند روز گذشته در یاسوج مرکز استان در یکی از ستادها به دعای کمیل و زیارت عاشورا توهین مرده اند!!!
مگر این کشور انقلابی نیست!؟

 

وی افزود:در ستادی در یاسوج پشت تریبون  برنامه گفته شده که در سال ۵۷بر سرمان کلاه رفته امسال نباید بگذاریم اینگونه شود،سال ۵۷انقلاب ما پیروز شده،آیا این کلاه بوده که بر سرما رفته؟؟!!میگویند باید انقلابیون را زمین زد ،هرکسی که از این منافقان حمایت کند به قران،به انیلاب،رهبری و امام خیانت کرده است.

 

 

این خطیب جمعه عنوان کرد:از فائزه هاشمی دعوت میکنند که در گچساران سخترانی کند،آیا یادمان رفته او کیست؟او کسی است که خانم های بهایی که از زندان ازاد شدند به پیشواز آنها رفته و با آنها دلجویی کرد،مردم باید دهن اینها را خورد بکنند،چرا شورای تامین به آنها اجازه سخترانی می دهد و عکس سران فتنه را در ستادها می زنند و اسم آنها را به طور مستیم در این ستادها بیان میکنند.

 

وی افزود:رهبر انقلاب فرمود،اصولگرا و اصلاح طلب،چپ و راست هیچ فرقی برای من ندارند بلکه محتوای کار آنها مهم است،من روی فتنه در کشورحساس هستم،اینها کسانی هستند که میخواستند عزت پاسپورت ایرانی را برگردانند ،در این انتخابات اینها مد نظر مردم باشد و هوشیار باشند.

 

انتهای پیام/س

نظرات کاربران