تازه های سایت

19. ارديبهشت 1396 - 21:55
روحانیون باشت/
دولت مردان احساس خطر کرده اند/کسانی که به بیت المال دست درازی کرده اند باید دستشان قطع شود
همه ما و روحانیونی که در روستاها و مناطق شهرستان باشت هستند وظیفه دارند جایگاه ولایت فقیه را تقویت کنند.رسالت روحانیون تقویت ولایت و رهبری می باشد،رشادت مردم در ارزش های انقلاب است در این برهه از زمان ارزشهای انقلاب رو به عفول است و به درستی مورد توجه قرار نمیگیرد و در بسیاری از موارد دچار آسیب شده است.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، جلسه ای با حضور روحانیون، اعضا و رئیس ستاد حجت السلام رئیسی در شهرستان باشت برگزار شد.

 

حجت السلام سید نادر حسینی ضمن تبریک روز جوان و نیمه شعبان عنوان کرد:امیدواریم که بتوانیم در این امتحان الهی که برای ما پیش آمده سربلند و پیروز بیرون آییم.همه ما و روحانیونی که در روستاها و مناطق شهرستان باشت هستند وظیفه دارند جایگاه ولایت فقیه را تقویت کنند.

 

ولی افزود:رسالت روحانیون تقویت ولایت و رهبری می باشد،رشادت مردم در ارزش های انقلاب است در این برهه از زمان ارزشهای انقلاب رو به عفول است و به درستی مورد توجه قرار نمیگیرد و در بسیاری از موارد دچار آسیب شده است.

 

جمنا

 

حسینی عنوان کرد:تبلیغ ارزش های اسلامی باید مسئله مهم برای روحانیون در جامعه  شهرستان باشت باشد،اگر خدای ناکرده جایگاه رهبری ما در کشور ضعیف شود تمام کشور دچار ضعف می شود و واجب است روحانیون تلاش  خودشان را به صورت جهادی ارائه دهند.

 

رئیس ستاد رئیسی در باشت گفت:تا کنون که انقلابمان پیروز شده به آن میبالیم و افتخار می کنیم،سخنان رهبری و نفس گرم ایشان موجب دلدادگی مردم در کشور است،روحانیون وظیفه دارند برای مردم شفافیت سازی و روشنگری کنند که اگر این کار را نکنند تمام ارزش های اسلام و انقلاب و تمام خون های ریخته شده دچار مشکل می شود.

 

جمنا

 

وی در ادامه بیان کرد:ما باید چاره اندیشی کنیم برای مقاومت سازی ارزشهای اسلامی و دست به دست هم دهیم و با مردم ارتباط برقرار کنیم و این وضعیت موجود را برای مردم شفاش سازی کنیم که دچار مشکلات معنوی و مادی نشویم.6_7 میلیون جوان بیکار در جامعه که دچار افسردگی شده اند،فرهنگ اسلام که در جامعه در معرض خطر قرار گرفته و جلوی بی حجابی و مشکلات اخلاقی گرفته نمیشود.

 

رئیس ستاد رئیسی در باشت عنوان کرد:فقر بیش از هر زمان دیگر دامن گیر مردم است و از همه اینها مهمتر تلاش جمعیتی  که میخواهند جایگاه رهبری در جامعه را تضعیف کنند و با پخش بنرها و عکس های در بین مردم رویکردی به سوی فرهنگ غرب ایجاد کرده اند و نبود مدیریت کشور هم این رویکرد را قوی تر میکند.

 

جمنا

حسینی افزود:باید از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کنیم و روحانیت احساس وظیفه کند و از این فسادهای که در کشور وجود دارد مردم را آگاه کنند،ما امیدمان این است که مدیریتی در کشور ایجاد شود که از ارزش های اسلام و انقلاب و جایگاه رهبری مدیریت کرده و جامعه را از مفسده کاری ها نجات دهد.

 

وی در ادامه با اشاره به کسانی که بیت المال را غارت کرده اند گفت:دستهای این افراد باید قطع شده و نگذارند خون شهدای هسته ای و شهدای جنگ و جبهه پایمال شود،برای به وجود آمدن این مدیریت باید روحانیون تلاش وافر داشته باشند واز کاندیدای جبهه مردمی حمایت و این چهره ها را به مردم معرفی کنند و مردم بدانند آیت الله رئیسی وارد عرصه شده که کشور را از این معضلات نجات دهد،مهمترین وظیفه ما هم این است مردم را پای صندوق های رای دعوت کنیم که میزان رای را ملت تعیین میکنند.

 

حجت السلام اکبر ظهرابی دبیر ستاد رئیسی در ادامه با اشاره به وصالتی که بر عهده روحانیون است گفت:ما باید از مردم دعوت کنیم پای صندوق های رای بیایند که هر رای که در این صندوق ها ریخته شود رای به نظام مقدس جمهوری اسلامی است،6نفر از کاندیدها آمدند و از کانال شورای نگهبان عبور کرده اندو ما اعتقادمان بر این است و باید مطیع قانون باشیم و به شورای نگهبان هم یک مرجع مورد اعتمادی است و اگر به آنها شک کنیم باید به ولایت مداری خودمان هم شک کنیم.

 

جمنا

وی در ادامه عنوان کرد:اکنون دولت مردان احساس خطر کرده اند و به دست و پا زدن افتاده اند و دارند از وعده هایی تهدید آمیز مانند رئیس جمهور باید 8ساله باشد استفاده میکنند،مردم از خیلی چیزها مانند فساد و بداخلاقی ها و دزدی ها خسته اند ،آیت الله رئیسی اولین مسئله مهم و اولویت های کاری خود را مبارزه با فساد میداند،درد مردم محروم و فقرا را میفهمد و روزانه با آنها در ارتباط بوده ، عده ای شبهه اندازی میکنند که رئیسی کاذرهای مدیریتی انجام نداده اند که رهبر معظم انقلاب در بخشی از حکم وی گفته اند کارآزموده در بحث کلان داشته اند و مدیریتی قوی  داشته اند.

 

ظهرابی گفت:هم دین و هم ارزش های انقلاب ما مورد هجمه قرار گرفته است ،به امام رضا<ع> توهین کردند،شهدای مدافع حرم مارا توهین کردند،و به این بسنده نکردند و بازبحث مالیات آستان قدس رضوی را پیش کشیدند که این موضوع را ایت الله رئیسی شفافیت سازی کردند و گفتند در زمان حضرت امام معاف بوده و اکنون هم معاف است و 10ها برابر این مالیات ها به مردم فقیر کمک کرده اند که در شهرستان باشت هم شاهد این کمک ها از ناحیه آستان قدس رضوی بوده ایم.

 

وی در ادامه افزود:یک دست صدا ندارد و باید همگی دست به دست هم دهیم و مردم را آگاه کنیم که وظیفه ما هم بصیرت افزایی است ومعیارهایی که رهبری برای انتخاب فرد اصلح بیان کرده اند را جلوی پای مردم بگذاریم تا خودشان فرد اصلح را انتخاب کنند.کوتاهی هر کدام از ما روحانیون در این مباحث خیانت به امام و انقلاب استباید تلاش کنیم اصح انتخاب شود،و اگر سیاسی و جناحی رای بدهیم فردای قیامت پای همه ما گیر است.

 

انتهای پیام/س

نظرات کاربران