تازه های سایت

12. ارديبهشت 1396 - 9:39
حجت السلام میر تاج الدینی در باشت:
جبهه مردمی نیروهای انقلاب مخصوص انتخابات و دوره ریاست جمهوری نیست/رئیسی در همه حوزه ها مورد نیاز جامعه است
عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در دیدار با اقشار مختلف مردم در شهرستان باشت عنوان کرد:جبهه مردمی انقلاب اسلامی انسجام و وحدت بین همه ی نیروهای انقلاب در کشور ایجاد کرده و این روند را ادامه می دهد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز ، عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در دیدار با اقشار مختلف مردم در شهرستان باشت عنوان کرد:جبهه مردمی انقلاب اسلامی انسجام و وحدت بین همه ی نیروهای انقلاب در کشور ایجاد کرده و این روند را ادامه می دهد.

 

حجت السلام میرتاج الدینی اظهار کرد: در حوزه های انتخابات ریاست جمهوری همه شاهد بودند کاندیدای متعدد در این حوزه حضور داشتند که این کاندیدها را با یک سروسامان دادن به چند نفر رساندیم که اکنون دونفردر صحنه هستندو آنها را در جهت برنامه هایی که داشتند هماهنگ کردیم.

 

وی افزود:جبهه مردمی  نیروهای انقلاب مخصوص انتخابات و دوره ریاست جمهوری نیست و یکی از کارهای آن انتخاب ریاست جمهوری است،و بعد از انتخاب ریاست جمهوری باز هم این روند را ادامه خواهد داد.

 

عضو جبهه نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به حجت السلام رئیسی گفت: وی در همه حوزه های مورد نیاز جامعه است و از نظر اجتماعی، اقتصادی، اشتغال و ازدواج جوانان، مسکن و کارهای فرهنگی و سیاست داخلی و خارجی با یک تیم قوی و کارشناسی برنامه های خودشان را ارائه کرده و بخش های دیگر آن را هم ارائه خواهند کرد.

نظرات کاربران