تازه های سایت

9. خرداد 1396 - 15:34
فرماندار باشت:
لزوم تعامل همه ادارات باشت برای حل مشکلات شهروندان/باشتی ها پای صندوق های رای حماسه آفریدند
فرماندار باشت گفت:باید همه ادارات باید با یکدیگر تعامل داشته باشند تا مشکلات مردم حل شود.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز،اولین جلسه شورای اداری شهرستان باشت با حضور فرماندار،شهردار،رئیس آموزش و پرورش،رئیس شرکت گاز،فرمانده نیروی انتظامی،راهنمایی و رانندگی،اداره برق،اداره راه و شهرسازی برگزار شد.

 

سیدمسعود حسینی فرماندار باشت در این جلسه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد:امیدواریم در این ماه عزیز بتوانیم توشعه خوبی برداریم.

 

 همچنین از برگزاری انتخابات در شهرستان باشت ابراز خوشحالی کرد و گفت:در شهرستان باشت انتخابات آرامی برگزار شد و مردم باحضور پرشور خود پای صندوق های رای بازهم حماسه آفریدند و همچنین ثابت کردند که همیشه پای نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری هستند.

 

وی با اشاره به مصوبات جلسات پیشین تصریح کرد:از جمله مصوباتی که در جلسه قبل صورت گرفت می توان به استاندارد سازی سرعت گیرها در سطح شهرباشت اشاره کرد.

 

وی افزود:اما مصوباتی که انجام نگرفته نصب علائم هشدار در بلوار ۴۵متری، بازگشایی بلوار ۴۵متری،روشنایی بلوار۴۵متری،نصب چراغ راهنمایی پایه کوتاه و بلند در چهار راه کتاب است. .

 

 فرماندار باشت اظهار کرد:این جلسات برای حل مشکلات شهر و مردم برگزار می شود و همه ادارات باید با یکدیگر تعامل داشته باشند تا این مشکلات حل شود.

 

وی افزود:شهرستان با توجه به بضاعتی که دارد باید همه ادارات باهم تعامل داشته باشند تا مشکلات شهرستان حل شود.مصوبات اگر انجام نمیگیرد باید دلیل و مشکل آن بررسی شود و برای حل آن باید همه با هم همکاری لازم را داشته باشیم..

 

به کانال باشت نیوز بپیوندید:

https://telegram.me/bashtkhabar

انتهای پیام/2002/خ

نظرات کاربران