تازه های سایت

9. خرداد 1396 - 15:45
در جلسه شورای ترافیک باشت چه گذشت؟
شهردار:حل مشکل روشنایی بلوار ۴۵کیلومتری تا هفته آینده/رئیس راهنمایی و رانندگی:مسئولیت ادارات آسایش مردم است
اولین جلسه شورای ترافیک شهرستان باشت با حضور فرماندار،شهردار،رئیس آموزش و پرورش،رئیس شرکت گاز،فرمانده نیروی انتظامی،راهنمایی و رانندگی،اداره برق،اداره راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز،اولین جلسه شورای اداری شهرستان باشت با حضور فرماندار،شهردار،رئیس آموزش و پرورش،رئیس شرکت گاز،فرمانده نیروی انتظامی،راهنمایی و رانندگی،اداره برق،اداره راه و شهرسازی برگزار شد.

 

در ادامه روند این نشست بهنام برازنده شهردار باشت بیان کرد:روشنایی بلوار ۴۵کیلومتری در دست اقدام است و کابل های برق آن خریداری شده و تا پایان هفته آینده مشکل آن حل می شود.

 

وی در ادامه اظهار کرد:ما از برخی ادارات گله مند هستیم و برخی از ادارات تعاملی با شهرداری ندارند.کارهایی که در سطح شهر انجام می گیرد برای رفاه و آسایش مردم است و باید ادارات  با یکدیگر برای آسایش مردم تلاش کنند.

 

شهردار باشت اضافه کرد:همچنین زمین های اطراف خیابان چهار راه کتاب چون مالک شخصی دارند، نیاز به خرید و تملک این زمین ها بوده ولی به دلیل نبود بودجه شهرداری نمیتواند این زمین هارا خریداری کند.

 

در ادامه بیانات مسئولان این جلسه احمدیان رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان نیز گفت:در مصوبات قبلی در دی ماه سال۹۵ برای شهردار گفته شد که باید بلوار ۴۵متری توسط وی بازگشایی شود ولی این امر مهم انجام نگرفته است.

 

وی افزود:همچنین تا کنون تابلوهای هشدار در این بلوار نصب نشده است و روشنایی سطح شهر بسیار ضعیف بوده و باید اداره برق و شهرداری اقدامات لازم را انجام دهند.

 

احمدیان اظهار کرد: مسئولیت ادارات آسایش مردم است و ادارات باید مشکلات شهر را برای آسایش و راحتی مردم حل کنند.

 

 

گفتنی است که فرماندار باشت نیز در این جلسه سخن گفت و به حل مشکلات شهروندان تاکید کرد.

 

به کانال باشت نیوز بپیوندید:

https://telegram.me/bashtkhabar

انتهای پیام/2003/ح

نظرات کاربران