تازه های سایت

29. خرداد 1396 - 16:05
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج باشت:
نظر برخی مسئولان نفع سیاسی آن هاست/انتصاب امامت و ولایت توسط خداوند انجام می گیرد
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج باشت ضمن اشاره به صحبت های یکی از مسئولین که مسئله ولایت و امامت امام علی (ع)را زیر سوال بردند،اظهار کرد:این یک مسئله اشتباه تاریخی است.انتصاب امامت و ولایت توسط خداوند انجام می گیرد،مشروعیت الهی از طرف خداوند صورت میگیرد و مقبولیت توسط مردم است.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز،محمد هادی عرفانی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج باشت ضمن اشاره به صحبت های یکی از مسئولین که مسئله ولایت و امامت امام علی (ع)را  زیر سوال بردند،اظهار کرد:این یک مسئله اشتباه تاریخی است.انتصاب امامت و ولایت توسط خداوند انجام می گیرد،مشروعیت الهی از طرف خداوند صورت میگیرد و مقبولیت توسط مردم است.

 

وی افزود:این مسئولی که چنین نظری را داده اشتباه کرده است و این یک نوع برداشت سیاسی است که به نفع خودشان می کنند که کارهایشان را موجه جلوه دهند.روایت است از پیامبر اکرم(ص):تمام ائمه از طرف خداوند منصوب به منصب امامت هستند.

 

نماینده ولی فقیه در شهرستان باشت عنوان کرد:این طور نیست که مردم بخواهند امامت و رهبری،نبوت ،ولایت ائمه اطهار را انتخاب کنند زیرا مقبولیت از طرف مردم و مشروعیت از طرف خداوند است.

 

حجت السلام عرفانی در پایان تصریح کرد:امیدواریم خداوند همه این افراد که به دنبال دو قطبی سازی در کشور هستند و دنبال این هستند که اهداف خودشان را پیگیری کنند، هدایت کند.

 

 

به کانال باشت نیوز بپیوندید:

https://telegram.me/kohgiluye_v_boyerahmad

 

انتهای پیام/ض

نظرات کاربران