تازه های سایت

23. تير 1396 - 14:38
بلادی امام جمعه موقت:
اتحاد رمز موفقیت جامعه اسلامی است/ دوره تفرقه ایجاد کردن در جامعه و حکومت کردن گذشته است
بلادی گفت: آنهایی که دم از تفرقه به هر زبانی می زنند زخم مردم را باز می کنند.برای ثانیه ثانیه زندگی ما عزیزان خود را از دست دادند.امروزه باید به بطن جامعه برگردیم.مردم و مسئولان ما نباید نسبت به این زجر ها بیخیال باشند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، نماز جمعه این هفته شهرستان باشت به امامت حجت السلام سید حبیب بلادی نژاد امام جمعه موقت اقامه شد.

حجت السلام بلادی ضمن تبریک به مناسبت روز بهزیستی و تامین اجتماعی عنوان کرد: بهزیستی به معنای بهتر زندگی کردن و امنیت اجتماعی داشتن است.توصیه میکنم این نهاد اولویت بندی کنید تا زندگی بهتر شود.انصاف و حق نیست به کسانی بیشتر از حد رسیدگی شود و به افراد دیگر که محتاج هستند کمتر رسیدگی شود.

 

وی با اشاره به روز دوشنبه ۲۶تیر ماه سالروز تاسیس شورای نگهبان تصریح کرد: در سخن بزرگان دین و کلام امام راحل میفرمایند شما مردم باید ناظر برکارهای مجلس باشید و قوانین کشور باید صد درصد الهی و اسلامی باشد.باید در همه امور خداوند را ناظر بدانیم نه مردم،اگر کسی بگوید رای شورای نگهبان کذب است این فرد مفسد فی الارض است.

 

بلادی اظهار کرد: اگر اشتباهی هم در شورای نگهبان رخ دهد نباید اصل شورای نگهبان را با سیاسی کاری زیر سوال برد.

 

بلادی در بخش دیگری از خطبه ها تصریح کرد: پنج شنبه ۲۹ تیر ماه شهادت مظلومانه امام جعفر صادق(ع) این مصیبت را به همه مسلمانان و ملت ایران تسلیت عرض میکنم. وی افزود: امروزه مشکل اساسی کشور ما دوقطبی و دو دستگی است.هرکسی در هر جایگاه و مسئولیتی دم از تفرقه بزنید با از همه جایگاه و تریبون توبه کند.

 

سید حبیب بلادی نژاد امام جمعه موقت باشت اظهار کرد: امروزه دیگر زمانی نیست که در جامعه تفرقه و آشوب ایجاد میکردند و در کشور حکومت میکردند.

 

وی دادامه داد: امروزه نمی شود در جامعه اسلامی تفرقه ایجاد کرد .بعضی ها باید اتحاد را از دشمنان یاد بگیرند.دشمنان ما در راه صراط مستقیم نیستند و به گرگ شبیه هستند.

 

این خطیب جمعه تصریح کرد: دشمنان در یک جا اتحاد دارند و آن هم از هم پاشیدن نظام جمهوری اسلامی ایران است.ملت ما زجر کشیده هستند زندان رفته اند و شهید داده اند، مسئولان نباید از این مردم به راحتی عبور کنند.اتحاد رمز پیروزی و موفقیت جامعه اسلامی است.

 

بلادی گفت: آنهایی که دم از تفرقه به هر زبانی می زنند زخم مردم را باز می کنند.برای ثانیه ثانیه زندگی ما عزیزان خود را از دست دادند.امروزه باید به بطن جامعه برگردیم.مردم و مسئولان ما نباید نسبت به این زجر ها بیخیال باشند.

 

وی در پایان با اشاره به تشکیل کابینه جدید دولت دوازدهم گفت: پیشاپیش آرزوی موفقیت برای این دولت داریم و انتظار رفع مشکلات جامعه و از همه مهمتر اقدام برای تولید ملی و اشتغال جوانان عزیز این کشور را داریم.

 

انتهای پیام/س

نظرات کاربران