تازه های سایت

24. شهريور 1396 - 14:20
امام جمعه باشت:
ما از جانب دولت از شما ملت عذر خواهی می کنیم که این برجام ننگین را امضا کردند/ از نیروهای باسواد در آموزش و پرورش استفاده شود
امام جمعه باشت گفت:ما از جانب دولت از شما ملت عذر خواهی می کنیم که این برجام ننگین را امضا کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی باشت نیوز؛حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی در نمازجمعه این هفته شهر باشت بااشاره به گرامی داشت ۲۴ذی الحجه روز مباهله عنوان کرد: این روز مصادف با خاطره ارزشمند و تاریخی است.

 

وی افزود:مسیحیان با پیامبر اکرم(ص) همیشه  بحث و مباهله درباره اسلام و مسیحیت می کردند.

 

عبودی ضمن اشاره به ماجرای مباهله تصریح کرد: مسیحیان از نفرین کردن انصراف دادند و صلح را پذیرفتند که این موضوع هرساله باید تکرار شود تا فراموش نشود.

 

امام جمعه باشت در قسمت دیگری از خطبه های این هفته شهرستان باشت ضمن اشاره به مهرماه و بازگشایی مدارس اظهار کرد:تبریک به معلمان و دانش آموزان که بعد از یک تعطیلات اماده رفتن به مدارس می شوند.سواد و علم و آگاهی بسیار مهم است.

حجت السلام عبودی گفت: باید خانواده ها و آموزش و پرورش دقت بیشتری به کودکانی که تازه وارد مهد و مدرسه می شوند داشته باشند.

وی افزود: نمره توصیفی که به دانش آموزان داده می شود خانواده ها متوجه درس خوان بودن کگدانش آموز نمی شوند و این نمره های توصیفی مخالفت های زیادی از طرف خانواده ها در سراسر کشور دارد.

عبودی ضمن اشاره به مهم بودن شغل معلمی عنوان کرد: خواهش ما از آموزش و پرورش این است که معلمان و نیروهایی که برای آنها حکم زده می شود از افراد باسواد و کاردان باشند.

وی افزود: معلمین دغدغه های زیادی دارند و در بحث فرهنگی صحبت های زیادی دارند.

عبدالرحیم عبودی تصریح کرد: از این نیروهای با سواد باید در آموزش و پرورش استفاده شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به جشن عاطفه ها در سراسر کشور اظهار کرد: دانش آموزان فقیر و نیازمند در شهرستان وجود دارد ،همه ما باید به این افراد کمک کنیم،کمیته امداد نیز همیشه برنامه های محرومیت زدایی برای دانش آموزان با کمک آموزش و پرورش دارد.

 

امام جمعه باشت ضمن اشاره به تحریم های جدید علیه کشور تصریح کرد: شخصا تمایلی ندارم دیگر در مورد برجام صحبتی کنم.

وی افزود: تحریم های غیر هسته ای برداشته نشد و حالا تحریم های هسته ای  هسته ای هم ایجاد شد.

 

عبودی گفت: آمریکا به تعهدات خود عمل نکرد و روز به روز تحریم هارا بیشتر می کند.پیشنهاد می کنم به دولت که اعلام کند ما در بحث  برجام اشتباه کردیم .

وی بیان کرد: عملا برجام تمام شده است.در بحث بانکی هیچ کاری صورت نگرفت و حالا هم تحریم پشت تحریم صورت می گیرد.

امام جمعه باشت به مصاحبه ظریف وزیر امور خارجه کشورمان اشاره کرد و گفت: وی در مصاحبه خود می گوید قرار نبود برجام شق القمر کند!!!اتفاقا قرار بود در امضا برجام همه تحریم ها و مشکلات کشور حل شود که ایران در مسئله برجام بسیار ضرر کرد.

 

عبودی گفت: ما از جانب دولت از شما ملت عذر خواهی می کنیم که این برجام ننگین را امضا کردید.

 

عبدالرحیم عبودی ادامه داد: هیئت ها باید حرمت یکدیگر را داشته باشند و عزاداری ما صحیح باشد که دشمن از آن سوء استفاده نکند.

امام جمعه باشت در پایان به ماه محرم اشاره کرد و گفت: این ایام را پیشاپیش تسلیت عرض می کنم ،از شهروندان درخواست می کنم چند روز قبل از محرم پارچه های سیاه را بر سردر خانه های خود  نصب کنند و شهر را سیاه پوش کنند.

انتهای پیام/ح

نظرات کاربران