تازه های سایت

27. آبان 1396 - 9:30
طرح های عمرانی باشت که عمر سه شهردار را دید و حل نشد/
فرسایشی شدن طرح های عمرانی در باشت/ طرح هایی که از شهرداری به شهردار بعد منتقل می گردد+تصاویر
پروژه های عمرانی شهرستان باشت عمر سه شهردار را دید ولی هرگز به سرانجام نرسید ، لطف الله موسوی شهردار جدید در روزهای آغازین کار خود پروژه های عمرانی این شهر را شروع کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  باشت نیوز، سرانجام پس از کش و قوس های فراوان شهردار شهرستان 22 هزار نفری باشت هم با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد مشغول به کار شد و رسما فعالیت های خود را آغاز کرد.

 

 

پروژه های عمرانی شهرستان باشت عمر سه شهردار را دید ولی هرگز به سرانجام نرسید و حالا لطف الله موسوی شهردار جدید در روزهای آغازین کار خود پروژه های عمرانی این شهر را شروع کرده است.

 

وی در اقدامات اولیه خود پاک سازی و جمع آوری زباله های اطراف تنها کلینک شهرستان به نام ظفر تاج گردون و زباله های اطراف مسجد صاحب الزمان این شهرستان را به کمک نیروهای شهرداری و بولدیزر ها انجام داد.

 

شهردار باشت

همچنین یک باب مغازه تجاری که در وسط خیابان منتهی به کلینیک وجود داشت که با رایزنی هایی با تیمور احسان بخش مالک این مغازه در حال خریداری این مغازه هستند.

 

شهردار باشت

از دیگر اقدامات شهردار جدید باشت میتوان به پروژه اصلاح وتعریض خیابان معلم به طول مسیر زیر سازی و آسفالت ۱۵۰ متر مربع و طول مسیر جدول گذاری ۱۵۰ متر مربع و همچنین طول مسیر پیاده رو سازی ۱۵۰ متر مربع اشاره کرد. براورده هزینه اولیه این پروژه  70 میلیون تومان  است.

 

با بازگشایی این خیابان بخش عمده ای از ترافیک شهرستان نیز حل خواهد شد.

 

خیابان معلم باشت

خیابان معلم باشت

امیداست لطف الله موسوی در اقدامات بعدی خود مشکلات تنها شهربازی باشت که وسایل آن فرسوده و قدیمی هستند و بیمه نیستند را هم مد نظر قرار دهد.

 

 

هچنین هدر رفت اب در پارک ها و فضای سبز در شهرستان به امری طبیعی برای شهرداری تبدیل شده بود که این پایگاه خبری بارها نسبت به این موضوع گزارش هایی را منتشر کرده ولی تا کنون شهرداری جوابیه ای منتشر نکرده است.

پارک محله باشت

 

همچنین بلوارها و پارهای شهرستان باشت از چمن مناسبی برخوردار نیستند که انتظار میرود موضوع پیگیری وبرای فضای سبز شهرستان و پارک ها نگهبان قرار دهند.چنانکه پارک مالیات در ورودی شهرستان جای قلیان میوه ای جوانان شده است.

 

 

سرویس های بهداشتی در پارک ها و فضاهای عمومی ازوضعیت تاسف باری برخوردار هستند و همیشه درب آنها قفل است.در مشاهداتی که صورت گرفته ،سرویس های بهداشتی پارک مالیات پر از کرم شده است که برای شهرستان مایه تاسف است.

 

پارک محله باشت

 

میوه فروشان و کسبه بازار باشت که 70 درصد اجناس خود را در حریم پیاده رو میگذارند و راه شهروندان را مسدود کرده اند را هم باید پیگیری کرد.در برخی از مغازه ها شک میکنیم که این پیاده رو است یا ملک شخصی مغازه داران!!

باشت

در پایان از زحمات شهردار جدید شهرستان باشت تقدیر و تشکر می شود و امیدواریم دیگر مشکلات شهرستان نیز به همین منوال پیگیری شوند.

 

تصاویر تکمیلی:

 

 

نظرات کاربران