تازه های سایت

28. مهر 1399 - 22:26
پس از کش و قوس فراوان پایانه مسافربری روستاهای حومه باشت راه اندازی شد+تصاویر
یکی از مشکلات عمده ای که در شهر باشت و خیایان اصلی این شهر دیده می شد نبود ساماندهی پایانه مسافربری شهری و روستایی بود که با مطالبه شهروندان محقق شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:امروزه  امکانات رفاهی و خدمات شهری در سطه هر شهری باعث می شود تا مردم آن شهر دید گاه بهتری  نسبت به محل سکونت خود داشته باشند و این امکانات هر چه بیشتر باشد  مهاجرت نیز در آن شهر ها  کاهش  پیدا می کند.

 شهرستان باشت یکی از شهرهای گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد  است،   با توجه به پتانسیل های که  در این شهر وجود دارد در دو سه سال اخیر  در حوزه خدمات شهری و خدمات رفاهی و  اقدامات خوبی صورت گرفته  است.

اما با وجود این همه فعالیت های صورت گرفته  شهرستان باشت فاقد ایستگاه مسافربری شهری و روستایی بود که چندین بار شهروندان باشتی با تماس با این پایگاه خبری خواهان پیکری این موضوع و یکی از مطالبات خود قلمداد کردند.

 این پایگاه خبری بنا بر رسالت خود این قضیه را از شهردار باشت پیگیر کرد، پیش از این موسوی شهردار این شهر از آمادگی شهرداری برای تکمیل این دو پروژه خبر داد و بلافاصله بعد از گذشت چند هفته ترمینال مسافر بری ویژه روستاهای  در  خیبابان اصلی  باشت به بهره برداری رسید و هم اکنون مورد استفاده شهروندان باشتی قرار گرفته است.

ترمینال مسافر بری شهری هم در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع در حال احداث است که قسمتی از آن تکمیل شده است و بزودی در اختیار پایانه حمل و نقل و مسافر بری قرار می گیرد، که تمام هزینه این پروژه از اعتبارات داخلی شهرداری باشت انجام شده است.

 

 
 
 
 

انتهای پیام/

 

 

نظرات کاربران