تازه های سایت

3. تير 1398 - 10:47
فریضه امر به معروف و نهی از منکر در باشت احیا می شود.
حجت السلام و المسلمین عبودی : احیای امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان باشت را ضروری دانست وبر احیای آن تاکید کرد

 

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی روز یکشنبه با حضور دادستان و اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر باشت با اشاره به لزوم احیای این فریضه دینی در کاهش آسیبهای اجتماعی در جامعه اسلامی اظهار داشت: رونق دوباره امر به معروف و نهی از منکر در باشت می تواند منجر به رفعب سیاری از چالش ها شود.
وی با اشاره به سیاستگذاری های قوه قضائیه برای بهره گیری از ظرفیت امر به معروف ابرازامیدواری کرد: این طرح بتواند ثمربخش باشد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باشت گفت: نهادینه شدن امر به ومعروف و نهی از منکر در جامعه نیازمند فرهنگ سازی با همکاری اعضا و به ویژه دستگاههای فرهنگی است.
سرهنگ پاسدارسیدعلی رضازاده پیش بینی یک مکان برای استقرار اعضای ستاد، تشکیل هسته های امر به معروف ونهی و آموزش آنان از زیرساخت های موردنیاز ستاد امر به معروف و نهی از منکر در باشت است.
فرمانده نیروی انتظامی باشت با اشاره به برنامه های این دستگاه متولی در ابعاد اجتماعی واقتصادی به ویژه در بحث نظارت بر اصناف گفت: آماده هر گونه همکاری با ستاد امر به معروف و نهی از منکر هستیم.
سرهنگ رضا چشم مهتاب افزود: امر به معروف و نهی از منکر به حجاب ختم نمی شود و در همه زمینه ها با رعایت شئون اسلامی و حریم افراد می توان برای تحقق این فریضه دینی گام برداشت.
انتهای خبر/

برچسب‌ها: 

نظرات کاربران