تازه های سایت

2. ارديبهشت 1399 - 16:04
فرمانده ناحیه مقاومت باشت خبر داد؛
بیش از 15 هزار ماسک و 5 هزار دستکش توسط بانوان بسیجی باشت تاکنون تولید شده است
باشروع کرونا وشیوع آن در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد بسیج و سپاه نیز با تمام ظرفیت خود با ایجاد قرارگاههای تولید ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی پابه پای دیگر نهادهای درگیر با کرونا گام بزرگی در مبارزه با این ویروس منحوس برداشت.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز: باشروع کرونا وشیوع آن در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد بسیج و سپاه نیز با تمام ظرفیت خود با ایجاد قرارگاههای تولید ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی پابه پای دیگر نهادهای درگیر با کرونا گام بزرگی در مبارزه با این ویروس منحوس برداشت.

ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت نیز در همان ابتدا با ایجاد قرارگاه تولید ماسک و دست کش و ضد عفونی خیابانهای شهر و روستا ها نیز گام بزرگی را در راه خدمت به همشهریان برداشت به طوری که یکی از پاسداران این ناحیه در حین خدمت رسانی هنگام ضد عفونی کردن معابر شهر دچار سانحه شدید شد .

در همین خصوص فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت گفت: گروه جهادی یازهرا (س) این شهرستان تاکنون بیش از ۱۵ هزار ماسک و ۵ هزار جفت دستکش در این کارگاه تولید کرده است.
سرهنگ  رضا زاده افزود: ماسک‌ها و دستکش‌های تولید شده بین گروه های نیازمند وهمچنین خانواده معظم شهدا وجانبازان توزیع شد.
وی با بیان اینکه اقلام استفاده شده دراین کارگاه تولید داخل هستند ادامه داد: بیش از ۵۰ بسیجی خانم با وسایل شخصی از قبیل چرخ خیاطی دراین کارگاه درسه شیفت مشغول به کار هستند
انتهای پیام/

نظرات کاربران