تازه های سایت

10. ارديبهشت 1399 - 9:40
آغاز رزمایش مومنانه در شهرستان باشت / اهداء 340بسته معیشتی به افراد نیازمند
فرمانده سپاه ناحیه باشت از آغاز رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان خبر داد و گفت : در این مرحله 340 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می شود.

به گزارش  پایگاه خبری باشت نیوز:سرهنگ سید علی رضا زاده در حاشیه این رزمایش در گفتگو با خبرنگار ما ابراز داشت:در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری  ، رزمایش کمک مومنانه  در جهت کمک به نیاز مندان واقعی جامعه در ایام ماه مبارک رمضان، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت با همکاری امام جمعه و فرمانداری شهرستان  و همچنین دیگری نهادهای انقلاب اسلامی  اقدام به  جمع آوری بسته های معیشتی  برای  نیازمندان نموده است.

وی افزود: تاکنون 1000بسته میعشتی را بین نیازمندان شهرستان باشت توزیع ، و در اولین مرحله رزمایش 340 بسته با ارزش 1020میلیون ریال درسطح شهرستان  توزیع می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت گفت: علاوه برتهیه این بسته ها برای محرومین در زمینه های دیگر،مثلا در بحث مبارزه با ویروس منحوس کرونا  اقدامات بسیار مهمی را انجام داده ایم از جمله ضد عفونی کردن ادارات و معابر عمومی و مکانهای که تجمع های مردمی درآن شکل می گرفت و ایجاد 7 ایستگاه غربالگری در سطح شهرستان باشت جهت خدمت به مردم تشکیل داده شد.

او در پایان گفت:یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته جهت خدمت به مردم  در زمان شیوع بیماری کرونا  یک کارگاه تولید ماسک ایجاد نمودیم که در این کارگاه  تاکنون 25 هزار ماسک تولیده شده است و این ماسک ها هم نیز بین نیازمندان توزیع شده است،امیدواریم برای اینکه بهتر بتوانیم به مردم شهرستان و نیازمندان بهتر کمک کنیم خیرین نیز در این زمینه مثل همیشه کنار ما باشند.

در حاشیه  آغازاین رزمایش سید مسعود حسینی فرماندار شهرستان باشت گفت:جا دارد از همه عولمل قرارگاه رزمایش مومنانه در سطح شهرستان تشکر کنم،و تلاش می کنیم که بتوانیم  تا حدودی از مشکلات مردم کم کنیم، و همانطور که می دانیم ویروس کرونا کل جهان را  درگیر کرده است و اقتصاد تمام کشورها را تحت تاثیر خود قرار داده است.

وی اظهار داشت:وقتی که اقتصاد تحت تاثیر قرار می گیرد مردم هم با مشکلاتی روبرو خواهند شد،ودرکشورهای که درگیر با کرونا هستند سعی می کنند به نوعی همدیگر را پوشش دهند که بتوانند به کشورهای که در حالت فقر قرار دارند کمکی در این زمینه به آنها کنند.

فرماندار باشت گفت:در کشور ما هم به دستور مقام معظم رهبری  قرارگاهی تشکیل شده است که درتمام استانها تمام سازمانها،ارگانها و خیرین در کنار هم این قرار گاه را تشکیل داده اند تا به افرادی که به نوعی در زمان درگیری کرونا مشکلاتی برایشان بوجود آمده است و یا شغل خود را از دست داده اند و نتوانسته اند میعشت خود را تامین کنند،بتوانیم بخشی از این مشکلات را حل کنیم.

او افزود: تقسیم این بسته ها در شهرستان بر عهده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت است،که در تقسیم این بسته ها  نماینده فرماندار و نماینده  امام جمعه شهرستان و همچنین سپاه وجود دارد،اما نکته ای که مد نظر بنده هست این کاری است که برای رضای خدا انجام شده است و ممکن است مشکلاتی  در این زمینه بوجو آید، ولی سعی و تلاش همه این باشد که نگذارنند این تلاش ها  با یک مشکل کوچک زیر سوال برود.

حسینی درپایان گفت:انتظار ما این است که افرادی که نیاز مند این بسته ها نیستند و یا از دیگر نهادها ،سازمانها این بسته ها را دریافت کرده اند و خودشان پیش قدم شوند و برای دریافت این بسته ها مراجعه نکنند تا بسته ها بدست نیازمندانی برسند که واقعا مشکل میعشتی دارند.

نظرات کاربران