تازه های سایت

10. ارديبهشت 1399 - 11:53
رزمایش کمک مومنانه بزرگترین رزمایش ایثار ، اتحاد و نوع دوستی در کشور است
امام جمعه شهرستان باشت با بیان اینکه : رزمایش کمک مومنانه بزرگترین رزمایش ایثار ، اتحاد و نوع دوستی در کشور است از توزیع 340 بسته معیشتی در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:مرحله اول کمک های مومنانه در شهرستان باشت همزمان با سراسر کشور با تحویل 340 بسته معیشتی به افراد نیازمند شهرستان آغاز  شد.

 

حجت السلام والمسلمین عبودی گفت: بر اساس دستور مقام معظم رهبری  در سراسر کشور  قرارگاهی شکل گرفته است که در شهرستان باشت این قرار گاه نیز تشکیل شده است،

 

وی با بیان اینکه :این قرار گاه با حضور فرماندار شهرستان،فرمانده سپاه ناحیه باشت و امام جمعه شهرستان  تشکیل شده است گفت : رزمایش کمک های مومنانه بزرگترین رزمایش ایثار ، نوع دوستی و اتحاد در جمهوری اسلامی ایران است

 

امام جمعه شهرستان باشت افزود:با ساماندهی محلات به 7 محله در شهرستان و تشکیل کمیته هایی متشکل از امام جماعت،فرمانده پایگاه ،رئیس هئیت امنای مسجد و نماینده فرماندار کار شناسایی نیازمندان و جمع آوری کمک ها انجام شد.

 

عبودی در ادامه افزود: کار تقسیم بندی مناطق در تمام شهرستان و بخشها انجام و بعد از  تقسمات شکل گرفت از کمیته ها درخواست شده لیست نیازمندان متضرر شده از شیوع ویروس کرونا احسا شود.

 

وی اظهار داشت:اولویت با کسانی است که که تحت حمایت هیچ نهادی از جمله کمیته امداد وبهزیستی نیستند و حقوق بگیر اداره یا نهادی نباشند و افرادی که انتخاب می شوند کسانی باشند مثلا رانندگان و کاسب کاران باشند که در ایام شیوع این ویروس دچار ضرر و زیان شده اند.

 

حجت السلام والمسلیم عبودی تصریح کرد :بعد شناسایی افراد نیازمند همزمان با سراسر کشور توزیع بسته های معیشتی اغاز شد.

انهای پیام/

نظرات کاربران