تازه های سایت

14. ارديبهشت 1399 - 13:05
قفلی که با کلید خدمت آشتی نمی کند /ماجرای درب بسته اوقاف شهرستان باشت
اهالی شهرستان باشت با ارسال تصاویری از درب بسته اوقاف و امور خیریه این شهرستان با ابراز گلایه از این موضوع خواستار برخورد و توضیح مسئولان بالادستی در این خصوص شدند.

 به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:آنچه ما از حکایت های خدمت و میز خدمت در ادارات و سازمانها شنیده ایم درب باز اتاق مدیران بر روی ارباب رجوع ها بود تا با داستانی نو و تعطیلی کل اداره در یک شهرستان روبرو شدیم .

 

عدم دسترسی به مسئولان که از دیرباز گلایه همیشگی مردم بوده است امروز جای خود را به عدم دسترسی به کل کارکنان در یک روز کاری عوض کرده تا شاهد تعطیلی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان باشت باشیم .

 

در حالی که این اداره به صورت نمایندگی  در شهرستان باشت فعالیت می کند در هفته گذشته  تماس های مکرری از سوی شهروندان با این پایگاه خبری مبنی برعدم دسترسی به کارکنان و درب همیشه قفل این اداره برقرار شد.

 

شهروندان باشتی با ابراز گلایه از قفل بودن درب این اداره در بیشتر مواقع اذعان داشتند : با زحمات و هزینه های فراوانی برای رفع موانع و پیگیری کارها به این نمایندگی مراجعه می کنیم که در بیشتر مواقع با درب بسته آن روبرو می شویم.

 

دقایقی پیش( یکشنه 14 اردیبهشت ) تصاویر جالبی از بسته بودن  درب این نمایندگی در شهرستان باشت با مراجعه یکی از اهالی این شهرستان به دست ما رسید  تا به اذعان وی این ادراه همانند 3 روز گذشته هفته قبل نیز  همچنان بسته باشد.

 

 با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور  و  در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد جلسات اداری تا حدود زیادی کمتر برگزار و ماموریتهای زیادی لغو شده است اما بسته بودن درب نمایندگی اداره اوقاف شهرستان باشت در روزهایی که هیچ گونه تعطیلی اجباری و رسمی وجود ندارد جای سوال بزرگی است.

 

با تاکید بر ضرورت انجام تکریم ارباب رجوع در عمل  باید گفت درب اتاق مدیران باید به روی مردم باز باشد چرا که مسئولان نیز اگر بتوانند اعتماد مردم را جلب کنند شاهد شکوفایی کشور در زمینه های مختلف خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران