تازه های سایت

23. ارديبهشت 1399 - 11:52
طبق شنیده ها؛
ردپای تاجگردون در افطاری مشکوک نمایندگان و مدیران روحانی
دومین نشست سیاسی برخی از منتخبین دور یازدهم مجلس شورای اسلامی همراه با ضیافت افطاری و حضور برخی از دولت مردان حسن روحانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:هرچه رفته رفته به پایان عمر سیاسی مجلس دهم شورای اسلامی  نزدیک می شویم دست پا زدنهای تعدادی از منتخبین یازدهم برای گرفتن امتیازات برای کمیسیون ها و اهداف مورد نظر بیشتر به چشم می خورد.

طبق شنیده ها، محمدرضا پورابراهیمی، علیرضا منادی و عبدالرضا مصری میزبان نمایندگان مجلس دهم و منتخبان دور یازدهم برای صرف افطاری‌ سیاسی بوده اند.

 گویا جلسه شرکت کنندگان به دعوت غلامرضا تاجگردون، عبدالرضا مصری و موسی احمدیچند روز گذشته در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی ایران و با حضور زنگنه وزیر نفت، امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری و عادل آذر رئیس دیوان محاسبات و برخی نمایندگان و منتخبین مجلس برگزار شده است.

این ️در حالی است که مردم شریف و نجیب ایران در دوم اسفند۹۸ با انتخاباتی پر شور و به دور از هرگونه هیاهو، نشان دادند از مجلس بعدی برای حل مشکلات کشور انتظار عمل انقلابی دارند.

 مجلسی که به دنبال لابی گری با عناصر دولتی، حزبی و احیانا لیبرالی همانند مجلس بسیار ضعیف فعلی  باشد به ضرر مردم و‌ کشور عمل خواهد کرد.

این دومین جلسه نشست تعدادی از نمایندگان منتخب دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی بعد از جلسه منتخبین زاگرس نشین در هتل اسپیناس است که ظرف  چند روز گذشته  برگزار شده است ،وشنیده شده است که باز هم غلامرضا تاجگردون نماینده شهرستانهای باشت و گچساران در راس برای برگزاری این جلسه بوده است .

مجلس یازدهم که خودرا بعنوان حامی اصلی مردم و فقرا معرفی کرده است گویا در حال شکل گیری دو جبهه مقابل هم است که یک طرف این قضیه غلامرضا تاجگردون  نماینده شهرستانهای باشت و گچساران و منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است ،وی هر طور که شده است می خواهد جایگاه خود را برکمیسیون برنامه و بودجه تثبیت کند که اگر این امر محقق نشود برای او گران تمام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران