تازه های سایت

23. ارديبهشت 1399 - 12:59
پاسخ مدیرکل ارتباطات وفن آوری اطلاعات به وضعیت اینترنت بوستان باشت
مدیر کل فناوری و اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به وضعیت نامطلوب اینترنت در بخش بوستان گفت :دره باشت و چالموره به پوشش نسل سوم و چهارم ایرانسل متصل می شوند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:بوستانی های شهرستان باشت و برخی از روستاهای این شهرستان ببا ابراز گلایه از سرعت پایین و قطعی‌های مکرر اینترنت در این شهر  خواستار پیگیری  رسانه ها برای رفع این مشکل شدند .

 

قطعی مکرر اینترنت واگذار شده در قالب پورتهای پرسرعت  نارضایتی کاربران و مشترکین مخابرات را به همراه داشته است .

 

اما در بخش بوستان از توابع شهرستان باشت چندین روستا از نبود اینترنت یا سرعت پایین آن در این مناطق گلایه دارند و در گفتگوی تلفنی با خبرنگار این پایگاه خبری اذعان دارند که شیوع ویروس کرونا و استفاده از شبکه آموزشی شاد مشکلاتی را برای فرزندان ما ایجاد کرده است .

 

در این گفتگو پی بردیم روستاهای زیادی از جمله چالموره،دره باشت ،چاه تلخ،تلخاب،بیدک،زرد گوهرگان ،عنا، بهره عنا،کوشک ظفری ده بزرگ وچند روستای دیگر از نبود اینترنت و یا ضعف در خدمات دهی رنج می برند.

 

 مدیرکل ارتباطات و فن آوری اطلاعات  استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:روستاهای چالموره،دره باشت و روستاهای مجاور به واسطه سایت در حال احداث شرکت خدمات ارتباطی که حفاری آن به پایان رسیده است دارای پوشش نسل سوم و چهارم ایرانسل می شود.

وی دلیل کندی اجرای این پروژه  را  وضعیت پیش آمده بواسطه ویروس کووید۱۹  عنوان کرد و ابراز داشت : پوشش  روستا در برنامه ارتقا به نسل سوم و چهارم ارتباطات سیار قرار دارد و به محض تامین تجهیزات مورد نیاز این فاز نیز راه اندازی می شود.

 محمد جواد غلامپور افزود:روستای بیدک که از طریق ریپیتر ارتباط داشت هم اکنون به همراه اول ارتقا پیدا کرده و دارای پوشش 2g همراه اول است .

 

 وی گفت:روستای بهره عنا از طریق سایت همراه اول شهر کوپن پوشش داشته و در تاریخ ۲۲ فروردین ۹۷ سایت مذکور به 3G/4G  ارتقا پیدا کرده است ضمن اینکه روستای بهره عنا دارای سرویس ADSL  است،همچنین روستاهای گوهرگان و کوشک ظفری که به ترتیب ۶ و ۱۷ خانوار جمعیت دارند نیز درصورت تامین اعتبار و تجهیزات مورد نیاز ایستگاه های مربوطه به نسل های نوین ارتباطی ارتقا خواهند یافت.

انتهای پیام/

نظرات کاربران