تازه های سایت

25. ارديبهشت 1399 - 9:57
درگفتگو با امام جمعه باشت مطرح شد:
آخرین وضعیت کمک های مومنانه در باشت
امام جمعه شهرستان باشت گفت:تا کنون 1200بسته حمایتی و1200پرس غذای گرم در سطح شهرستان باشت توزیع شده است.

 به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:امام جمعه شهرستان باشت گفت: همزمان با فرمایشات مقام معظم رهبری برای تشکیل قرار گاه جهادی  در سطح کشور نهادهای انقلابی  و تشکل های مردمی  همه پای کار آمدند، در استان ما و شهرستانها نیز قرار گاهی تشکیل شد که رزمایش کمک مومنانه تشکیل شد که این قرار گاه را در سطح شهرستان باشت  این قرارگاه تشکیل شد.

حجت السلام والمسلمین عبودی افزود: قرارگاه جهادی که در  باشت تشکیل شد با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان یاشت ،فرماندار و اعضای برای این قرار گاه مشخص شد که خود شهر باشت  به 7بخش تقسیم شد با محوریت مساجد که برای  هر محله یک کمیته ای مشخص شده است که متشکل از امام جماعت ،فرمانده پایگاه،هئیت امنا و نماینده فرمانداراست.

وی در ادامه گفت:علاوه بر بخش مرکزی شهرستان باشت در بخش بوستان هم این اقدامات صورت گرفته است، در هر روستا یک کمیته متشکل از دهیار روستا،فرمانده پایگاه،امام جماعت مسجد وهئیت امنا مسجد که از آنان درخواست کردیم افراد نیازمند را شناسایی کنند که از طرف نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد و بهزیستی نباشند، همچنین از جایی هم حقوقی دریافت نکنند و در این ایام کرونا کسب و کار خود را از دست داده اند و درآمدی نداشته اند.

امام جمعه شهرستان باشت در ادامه افزود:در سطح شهرستان باشت نیز کمیته های تشکیل شد با حضور نمایندگان کمیته امداد و بهزیستی ،نماینده فرماندار و سپاه شهرستان دوباره لیست های که تهیه شده بود غربالگری شد و که یک لیست نهایی  تهیه شد و مرحله توزیع نیز همزمان باسراسر استان آغاز شد.

حجت السلام و المسلمین عبودی بیان کرد:بسته های که از طرف سپاه و بسیج ،قرارگاه جهادی ،و خیرین ،آستان قدس رضوی تهیه شده بود، در سطح شهرستان مرحله توزیع آغاز شد و حدود 1200بسته توزیع  شد که بخشی از این بسته های حمایتی بصورت نقدی و بخشس از آن هم به صورت سبد کالا اختصاص داده شده است بخش دیگری در قالب افطاری  مقام  معظم رهبری  به 1200تعداد شامل  غذای گرم بود نیز  که با همکاری کمیته امداد شهرستان باشت اختصاص داده شده است .

وی گفت:قرار گاه جهادی در سطح شهرستان باشت در حال حاضر یک لیست دیگر را مرتب می کند که کسانی تا کنون  بسته حمایتی دریافت نکرده اند در این مرحله آنها را پوشش دهد

انتهای پیام/

نظرات کاربران