تازه های سایت

26. ارديبهشت 1399 - 10:42
نگرانی از گسترش شدید کرونا در کهگیلویه وبویراحمد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نگران شیوع کووید ۱۹ در شهرستان‌های گرمسیری شامل بهمئی، لنده، کهگیلویه، چرام، گچساران و باشت هستیم

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:حسین کلانتری در نشست شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد  در روز گذشته اظهار داشت:  نگران شیوع کووید ۱۹ در شهرستان‌های گرمسیری استان شامل بهمئی، لنده، کهگیلویه، چرام، گچساران و باشت به دلیل نزدیک بودن به استان خوزستان هستیم که باید از هم اکنون تدابیر لازم توسط مسئولان امر و مردم اندیشیده شود.

وی با اشاره به اینکه در گذشته در زمینه مقابله با شیوع کرونا ویروس نگران دو شهرستان از جمله شهرستان سردسیری بویراحمد و دنا بودیم، عنوان کرد: با بحرانی شدن وضعیت خوزستان، امکان درگیر شدن کل استان بویژه شهرستان‌های گرمسیری  و هم مرز با این استان وجود دارد.

کلانتری ابراز کرد: واقعیت امر در زمینه بازگشایی مدارس صفر تا ۱۰۰ مسائل و موارد بر عهده شورای تامین، ستاد استانی مقابله با کرونا و شورای آموزش و پرورش بوده و در این زمینه نیازی به تعارف نیست و تمام قد باید ورود کنیم.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انتظار می‌رود فرمانداران و دیگر مسئولان شهرستانی ورود به تفرجگاه‌ها را در هیچ شرایطی اجازه ندهند، ادامه داد: ما نیز دنبال این هستیم که یکسری اختیارات و مجوزهای لازم را از ستاد ملی مقابله با کرونا از جمله در زمینه ممنوعت تردد در روزهای آخر ماه رمضان و عید فطر بگیریم.

کلانتری تاکید کرد: فرمانداران با دیگر مدیران شهرستانی انسجام لازم را داشته باشند و هیچ مسئولی حق خروج از شهرستان را در این شرایط ندارد تا جایی که روز تعطیل نداریم و جمعه فقط یک نام برای یک روز است.

وی بیان کرد: بدون شک در صورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم میزان افراد مبتلا به کرونا کاهش می‌یابد و عدم رعایت نیز سبب افزایش مبتلایان می‌شود، که انتظار می‌رود در زمینه بازگشایی مدارس مشارکت و نظارت جدی داشته باشید.

انتهای پیام/

نظرات کاربران