تازه های سایت

27. ارديبهشت 1399 - 13:18
درگفتگوبا رئیس اداره آموزش و پرورش مطرح شد؛
اخرین وضعیت ازبازگشایی مدارش شهرستان باشت
محمود نظری:بازگشایی مدارس در سطح شهرستان باشت آغاز شده است و در مرحله ارزیابی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:موضوع شیوع کرونا به امروز و دیروز اختصاص ندارد و هفته‌هاست که درباره آن صحبت می‌شود اما با مشاهده مواردی از ابتلا به این بیماری در کشور، توجه‌ها به آن بیشتر شده است.

با توجه به سرعت شیوع این ویروس، پیشگیری و مقابله با آن بسیار ضروری است؛ به منظور انسجام و مدیریت یکپارچه و تقویت برنامه‌های مداخلاتی اجرایی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام به تهیه دستورالعمل مراقبت و کنترل بیماری کرونا ویرو در مدارس، مهدهای کودک و مراکز آموزشی اقدام کردند

طبق اعلام مدیران آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد مدارس این استان از 27 اردیبهشت بازگشایی  می شود  و دانش آموزان ماقطع مختلف تحصیلی به رعایت مسائل بهداشتی می توانند در مدارس حضور داشته باشند.

اما آنچه باعث نگرانی خانواده های دانش آموزان می شود،رعایت مسایل بهداشتی و تجیهزاتی از قبیل ژل و مواد ضد عفونی  که در مدارس استان کمتر دیده می شود،افزایش آمار شمار مبتلایان به کرونا ویروس  در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز این نگرانی را دو چندان کرده است.

در خصوص باز گشایی مدارس شهرستان باشت  رئیس اداره آموزش و پرورش این شهرستان در گفتگو با پایگاه خبری صبح زاگرس گفت:در شهرستان باشت از امروز 27 اردیبهشت باز گشایی مدارس آغاز شده است،وباید ببینیم که استقبال دانش آموزان بعد از ایام کرونا چگونه است.

محمود نظری افزود:درهر مدرسه شورایی تشکیل خواهد شد  و با توجه به استفبال دانش آموزان و حضور آنها تصمیم گیری خواهد شد و با آموزش و پرورش ،شهرستان نیز مشورت داشته باشند که فعلا در مرحله ارزیابی هستیم.

وی اظهار داشت:دانش آموزان مدارس باشت در ایام کرونا از برنامه شاد استفاده کردند که استقبال خوبی از این برنامه در سطح شهرستان انجام شد که حدود 70 درصد از دانش آموزان  مدارس شهری و 50درصد مدارس روستایی از این برنامه  استفاده کردند.

نظری در پایان گفت:قبل از باز گشایی مدارس شهرستان باشت تمام مدارس  با رعایت مسائل بهداشتی ،عملیات ضد عفونی  و گند زدایی  انجام شده است که با مشکلی مواجه نشویم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران