تازه های سایت

17. خرداد 1399 - 16:54
وضعیت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد بحرانی شد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد وضعیت کرونا در این استان را در روزهای اخیر بحرانی دانست و گفت: آمارها نشان می‌دهد در وضعیت بدی قرار داریم.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:پرویز یزدان‌پناه در نشست اضطراری مبارزه با کرونا در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به گزارش ارائه شده از سوی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی به بحرانی بودن کرونا در استان اشاره کرد و اظهار داشت: در وضعیت بدی قرار داریم و باتوجه به اینکه استان‌های همجوار ما نظیر بوشهر که در وضعیتی به مراتب بهتر از ما بود‌، هم‌اکنون دچار وضعیت خطرناک شده است.

وی عنوان کرد: همچنین استان خوزستان که مراودات زیادی با استان ما را دارند، در وضعیت قرمز قرار دارد باید مراقبت‌ها و کنترل‌ها جدی تر انجام شود چرا که با توجه به کمبود امکانات و ضعف حوزه پزشکی در استان خدای نکرده اگر با وضعیت بدتری مواجه شویم، شاید دچار بحران و معضل اساسی شویم.

کلانتری ابراز کرد: اگر قرار است فعالیت‌ها در بخش گردشگری از سر گرفته شود، باید نهایت دقت در رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت بگیرد و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا نیز اتخاذ شوند.

وی با تذکر جدی به ادارات و سازمان‌ها، ادامه داد: تمام ادارات در همه شهرها و بخش‌ها موظف به رعایت دستور العمل‌ها هستند و الزاماً مراجعین نیز باید این پروتکل‌ها را رعایت کنند و در صورت عدم رعایت از سوی ارباب رجوع هیچ خدماتی ارائه داده نشود.

کلانتری خاطرنشان کرد: اگر مدیری در مورد رعایت این دستورالعمل‌ها چه در بین مجموعه و چه در بین مراجعین دچار قصور شود شخصا برخورد خواهم کرد و با کسی تعارفی نداریم، موضوع سلامتی جامعه از هر چیزی برای ما مهمتر است. 

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از مدیریت مرکز صدا وسیما برای همکاری لازم و شایسته تقدیر کرده و انتظار داریم که در ساعات پر بازدید برنامه‌های شبکه دنا به کارشناسان مربوطه را با کرونا وقت لازم اختصاص داده شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران