تازه های سایت

26. تير 1399 - 12:13
در گفتگو با رئیس اداره ورزش و جوانان باشت مطرح شد:
بازگشایی سالن های ورزشی باشت از 28 تیر
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت از بازگشایی سالن های ورزشی این شهرستان به جز ورزش های رزمی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:باشگاه های ورزشی از اولین مشاغلی بود که از اوایل اسفند ماه در همان ابتدای شیوع ویروس کرونا دستور تعطیلی آنها صادر گردید.

 

با شیوع کرونا در کشور و  ورود آن به استان کهگیلویه و بویراحمد ،یکی از مکانهای که محل تجمع شهروندان بود ومی توانست برای مردم  خطر آفرین باشد سالن های ورزش بود که  از سوی ستاد مبارزه به کرونا تصمیم بر تعطیلی این اماکن گرفته شد.

 

همزمان با سراسر استان ،سالن های ورزشی شهرستان باشت نیز از سوی اداره ورزش و جوانان این شهرستان، برای رعایت حال تعطیل شد

 

 مهدی عسکری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت در این رابطه گفت: اماکن ورزشی شهرستان باشت از روز شنبه   28تیر مجددا با رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی  بازگشایی  خواهد شد ، وتمام مالکان و مربیان باشگاه‌های بدنسازی نسبت به ضد عفونی کردن  باشگاه‌ها به صورت مرتب و همچنین تعیین سانس‌های اختصاصی و پیشگیری از ازدحام بیش از حد جمعیت توجه داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه فعالیت ورزشی در تمام اماکن ورزشی باید با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی انجام شود تاکید کرد : رشته های  ورزشی رزمی و کشتی تا عادی شدن شرایط تعطیل است .

 

عسکری در پایان گفت: از مالکان باشگاه های خصوصی  که برای اولین بار جهت جلوگیری از شیوع کوید ۱۹ فعالیت خود را به صورت خود جوش تعطیل کردند، تشکر میکنم ، چون در این مدت ضرر مالی زیادی نیز به این باشگاه ها وارد شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران