تازه های سایت

29. تير 1399 - 14:37
پاسخ صریح فرماندر باشت به قطعی آب در روستای لار و قطعی مکرر برق در شهرستان
فرماندار شهرستان باشت به گلایه اهالی روستای لار این شهرستان مبنی بر نداشتن آب و استفاده از بشکه برای تامین آب مورد نیاز خود پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:در این روزهای داغ تابستان که گرمای هوا در برخی از اوقات روز حدود 45 درجه سانتی گراد می رسد، قطع مکرر برق به ویژه در هنگام ظهر و شدت گرما موجب کلافکی شهروندان  در شهرستان باشت شده است.

 

در همین رابطه فرماندار شهرستان باشت در گفتگو با صبح زاگرس گفت: گرمای بیش از حد هوا در سطح شهرستان باعث می شود تا استفاده از وسایل خنک کننده، به بیش از حد ممکن برسد که همین امر باعث نوسانات  برق در سطح شهرستان می شود.

 

 مسعود حسینی ادامه داد: نوسانات برق در این موقع از سال یک امر طبیعی است، و باید با مدیریت درست و برنامه ریزی دقیق آن را مدیریت کنیم و با آن کنار بیاییم.

 

وی گفت:برای رفاه حال شهروندان  و برای اینکه در سطح شهرستان کمتر شاهد خاموشی و قطعی برق داشته باشیم مجبوریم که برق مشترکین کشاورزی شهرستان را از ساعت 12 ظهر تا 16 عصر قطع کنیم تا کمتر شاهد قطع مکرر برق  باشیم.

 

همچنین یکی از اهالی روستای لار شهرستان باشت در تماس با این پایگاه خبری از قطعی آب روستا گلایه داشتند و اعلام کرد: مجبور هستیم با بشکه آب مورد نیاز خود را تامین کنیم.

 

فرماندار باشت در خصوص این مشکل نیز گفت: یکی از دلایل قطعی آب در روستای لار شهرستان باشت همین قطعی مکرر برق در سطح شهرستان است.

 

حسینی گفت: روستای لار از توابع این شهرستان مجهز به سیستم لوله کشی است و با توجه به نوساناتی که در طول روز به وجود می آید در سیستم آبرسانی این روستا نیز تداخل بوجود می آید.

 

وی تاکید کرد:در حالت کلی مشکل خاصی برای آبرسانی به روستای لار وجود ندارد، و به صورت روزانه  طبق سهمیه بندی که در نظر گرفته شده است ،آبرسانی بدون هیچ مشکلی  به اهالی روستا ادامه دارد،مگر اینکه مشکلاتی از قبیل نوسانات برق بوجود بیاید که در نحوه آبرسانی تداخل ایجاد کند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران