تازه های سایت

5. مرداد 1399 - 15:12
باشتی‌ها از خدمات امام جمعه خود می‌گویند/«عبودی» جلوی بسیاری از تخلفات ایستاد
طبق گفته بسیاری از مردم شهرستان باشت؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عبودی مورد وثوق مردم کل شهرستان بوده و خدمات بسیاری داشته است.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:در حال حاضر نماز جمعه در 15 نقطه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود که یکی از این نقاط شهرستان باشت است.

نماز جمعه در شهرستان باشت از سال 90 آغاز شد و هر هفته نماز دشمن شکن جمعه در این شهرستان برپا می‌شود.

مردم شهر باشت از همان ابتدا استقبال بسیار خوبی از نماز جمعه داشته‌ا‌ند و هر هفته شاهد حضور همه اقشار از جمله جوانان در نماز جمعه هستیم که یکی از دلایل آن وجود امام جمعه‌ای جوان و آگاه به مسائل روز در این شهرستان است.

طبق گفته بسیاری از مردم شهرستان باشت؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عبودی مورد وثوق مردم کل شهرستان باشت بوده و در بسیاری از موارد و در همه حوزه‌ها اعم از اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و معیشتی و عمرانی گره‌های بسیاری را در این شهرستان باز کرده و مردم از وی به عنوان امین خود یاد می‌کنند.

 

در همین خصوص محمدی جوان دانشجوی باشتی  با بیان این که با راه‌اندازی تریبون نماز جمعه در شهر باشت جوانان استفاده بهینه‌ای از نماز جمعه داشته‌ا‌ند اظهار کرد: به عنوان یک جوان باشتی بلوغ فکری خود را مدیون نماز جمعه و خطبه‌های پر از محتوای حجت‌الاسلام عبودی هستم.

خانم راهی از اهالی روستاهای اطراف باشت هم معتقد است که حجت‌الاسلام عبودی یکی از بهترین ائمه جمعه استان به شمار می‌رود که ارتباط خوبی با جوانان برقرار کرده و در رشد فکری و فرهنگی و سیاسی آن‌ها سهم به سزایی داشته است.

حسینی از ساکنان شهرستان باشت هم با بیان اینکه نماز جمعه حافظ منافع مردم در یک شهرستان و امام جمعه زبان گویای مردم است افزود: در همه سال‌های اخیر امام جمعه باشت یک تنه در مقابل بسیاری از تخلفات و بی‌انصافی‌ها ایستادگی کرده و دغدغه مردم دارد.

وی با تبریک 5 مرداد روز برگزاری اولین نماز جمعه در کشور گفت: به شخصه پی‌گیر اقدامات امام جمعه شهر باشت بوده‌ام و در موارد بسیاری حق و حقوق مردم را بازگردانده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران