تازه های سایت

26. مرداد 1399 - 15:29
درگفتگو با رئیس ادراه ورزش و جوانان باشت مطرح شد:
سالن های ورزشی باشت همچنان غیر فعال است
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت گفت: سالن های ورزشی باشت به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا همچنان بسته و برای باز گشایی آن به تصمیم ستاد کرونای شهرستان نیاز است.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:یکی از مهمترین برنامه های که برای روحیه بخشیدن و تندرستی هر فردی لازم و ضروریست،ورزش است که باعث نشاط و روحیه مناسب  در بین افراد می شود.

با شیوع ویروس کرونا همانند تمام بخش های دیگری که تحت تاثیر این ویروس منحوس قرار گرفته است، بخش ورزش کشور تخت تاثیر قرار گرفته،به طوریکه امکان ورزشی را به تعطیلی کشاند و همچنان بخش های از ورزش در رکود و تعطیلی به سر می برد.

در این رابطه مهدی عسکری،رئیس ادراه ورزش و جوانان شهرستان باشت گفت:مکان های ورزشی باشت برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا  چندین ماه  است که تعطیل شده است، و فقط از سالن های چمن  رو باز با رعایت پروتکل های بهداشتی استفاده می شود.

عسکری افزود:در حال حاضر سالن های تکواندو،کشتی،فوتسال،کارته،شنا  در سطح شهرستان تعطیل هستند، و برای بازگشایی آنها ستاد مبارزه با کرونای  باشت از جمله فرمانداری و شبکه بهداشت تصمیم خواهند گرفت.

وی در ادمه اظهار داشت:نحوه فعالیت در زمین های چمن اصلی شهرستان و چمن های مصنوعی، کاملا با رعایت دستور العمل های بهداشتی انجام می شود و مهمترین این دستور العمل،رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی است که تا 1/5 متر این فاصله رعایت می شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران