تازه های سایت

3. شهريور 1399 - 12:15
غرورکاذب در بین داوطلبان انتخاباتی گچساران و باشت؛
ویروس احساس تکلیف در میان اصولگرایان گچساران به نقطه قرمز رسید
به نظر می رسد در حالی که وضعیت شیوع کرونا ویروس در گچساران از قرمز به نارنجی رسیده است سرعت شیوع ویروس احساس تکلیف در بین اصولگرایان به قرمز رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:رد اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون باعث شد تا تکلیف نماینده در حوزه دو شهرستان گچساران و باشت در انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم مشخص شود.

 

اما در فرصتی که باقیمانده است، تعداد زیادی از افراد خصوصا اصولگریان این دو شهرستان احساس تکلیف کرده اند که اگر این روال ادامه پیداکند تعداداین افراد از تعداد انگشتان دست و پا فراتر خواهد رفت و به نظر می رسد در حالی که وضعیت شیوع کرونا ویروس در گچساران از قرمز به نارنجی رسیده است سرعت شیوع ویروس احساس تکلیف در بین اصولگرایان به قرمز رسیده است.

 

اما چند نکته قابل توجه وجود دارد که می توان به آن اشاره کرد،اول اینکه تعدادی از این افرادسابقه مدیریتی و اجرائی ندارند،ومدرک کافی برای حضور در انتخابات را ندارند و بیشتر برای اینکه نامی از این افراد بر سرزبانها افتاده شود،ویا امتیازی رادریافت کننداعلام حضور کرده اند.

 

دومین مساله این است تعدادی از این افراد که پشتوانه مردمی خاصی ندارند، آن چنان بر طبل انتخابات می کوبند که گویا پیروز انتخابات آنها هستند و جزآنها فرد خاصی وجود ندارد.

 

 نکته جالب توجه دیگر این است افرادی در میان نامزدهای احتمالی وجود دارند که روزی سایه غلامرضا تاجگردون را با تیر می زدند، و اکنون چون می دانند وی در انتخابات میان دوره ای گچسران و باشت حضور ندارد،سعی دارند با تملق گویی و شیرین زبانی برای جلب توجه اندکی از هواداران وی، رد اعتبار نامه نماینده سابق گچساران و باشت را که نظر اکثر نمایندگان مجلس شورای اسلامی بوده است متوجه برخی افراد در شهرستان باشت و گچساران کنند تا از این طریق سبد رای خود را پر کنند.

 

اما جالب تر آن است که بعضی از سیاسیون گچساران و باشت با شتابزدگی و بی تجربگی در باتلاق رسانه ای گرفتار شده اند و سوژه خاص این روزهای  رسانه ها و فضای مجازی شده اند اما سوال اصلی این است که اگر افراد قَدَری در صحنه حضور داشته باشند آیا این افراد اعلام حضور می کردند و حاضر به رقابت بودند؟

 

از طرف دیگر افرادی که در قالب اصولگرایی اعلام حضور کرده اند، و خود را سکاندار اصولگرایی معرفی کرده اند به دو اصل مهم اخلاق مداری و نگه داشتن حرمت ها توجه نکردند و در این چند روز  برای جلب توجه و اندکی رای  به هم حزبی های خود تاختند.

 

یاداشت:صادق هاشمی

 

انتهای پیام/
 

نظرات کاربران