تازه های سایت

10. شهريور 1399 - 9:39
سید قدرت حسینی پاسخ داد:
طرف را شیر سوخته،ماست فوت می کند/شش خان دیگر باقیست/ منع قانونی برای حضور در میان دوره ای
سیدقدرت حسینی بالاخره سکوتش را در مورد تاجگردون بعد از پست اینستاگرامی وی و در مورد آش نذری شکست.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:جناب آقای حسینی مطلع هستید که آقای تاجگردون مطلبی را به نقل از سردار خانی علیه شما در صفحه اینستاگرام شخصی خود نوشته بود، عکس العمل شما چیست؟ |
سید قدرت الله حسینی با تشکر از حضرتعالی و تقدیر از این فرصتی که در اختیار اینجانب قرار دادید، در ایام انتخابات به این شخص اخطار دادم که، کسی که در کاخ شیشه ای نشسته نباید با فردی که در قلعه فولادین مستقر است در بیفتد، اما غرور کاذبش این اجازه را به او نداد و ادب نشد، تا آن شد که شاهد بودید البته دروغ های متعدد و مکرر این فرد بر ما هویدا بود، ولی فکر نمیکردم تا این حد كذاب و حقیر و بی قید باشد. حقیقتا ثابت شد که، تولید و انتشار دروغ در او ذاتی است. به هر حال، طرف را شیر سوخته، به ماست فوت می کند
سوال: یعنی شما چنین حرفهایی را به سردار خانی نگفته اید؟
سید قدرت الله حسینی: نکاتی را که این شخص در اینستای خود به نقل از سردار خانی گفته است، کذب محض است نامبرده هم در ایام انتخابات و هم در مدتی که بحث رد اعتبارنامه اش مطرح بود، برای اینکه مردم پی به عملکرد و خیانت هایش نبرند و رسوا نشود، از آبروی مادر و برادر شهیدش سپر ساخته بود تا از منجلاب خود ساخته نجات یابد تا آنجا که اینجانب در تاریخ ایران و اسلام غور نموده ام، انسان های شریف و پاک و غیرتمند، مال، آبرو و جان خود را نثار می کنند تا سد حریم نوامیس آنها مخدوش نگردد، اما هم در زمان انتخابات و هم در بازه زمانی بررسی اعتبار نامه شاهد بودیم که خود، سد محیط بر حرم و حریم خانواده خود را مورد تاراج قرار می دهد تا کسی به درون شبکه های کشف شده و نشده آنها نزدیک نشود البته چاپلوسان، با استفاده از سایت ها و قلم های اجاره ای خود، مجرمین را در انظار و افکار عمومی غسل ارتماسی میدهند و هنوز هم از این شیوه مذموم نوکر صفتی دست برنمیدارند و سیاست او و حامیان متعصبش این بوده و هست که جای شاکی و متشاکی و ظالم و مظلوم و قاتل و مقتول را عوض کنند تا شاید از معرکه نجات یابند، غافل از اینکه آب برکه ای که مملو از انواع میکروب های متعفن است، عامل طهارت و پاکی نمیشود.

آنهایی که به دنبال تطهير مجرمین هستند باید بدانند بحث رد اعتبار نامه، اول ماجرا است و تنها یک خوان از هفت خوان، طی شده است، شش خوان دیگر باقیست و در آینده خبر های مهم و شکننده ای را دریافت خواهند نمود.
سوال: چه خبرهای مهمی به ما بگوئید؟
سید قدرت الله حسینی: عجله نکنید ، گردن مفسدین و تبهکاران و رانت خواران و زمین خواران و پیمان کاران وابسته به جریان ایشان و نفوذی و آنهایی که مانند أختاپوس بر سرنوشت مردم چنگال انداخته اند و مانند کرونا | زندگی مردم را مختل نموده اند و کسانی که میلیون ها دلار سرمایه ملت مظلوم را از کشور خارج نموده اند، زیر تیغ عدالت قرار دارند. و بدانید که برای اینکه نمایندگان ملت دچار ویروس کرونا نشوند و به کل کشور سرایت نکند، مجلس، کرونا زدایی شد
سوال :آیا در بحث رد اعتبار نامه منتخب گچساران و باشت با تیم دکتر زاكانی همکاری داشتید؟

سید قدرت الله حسینی :به برکت وجود انسان های حق طلب و وسعت فضای مجازی و عصر تبادل اطلاعات معترضین به بخشی از اطلاعات و مدارک مثبته ای که تاثیرگذار در رد اعتبارنامه ایشان بود ، دسترسی داشتند

سوال: یعنی شما هیچ گونه اطلاعاتی به مجموعه ای که علیه ایشان بودند، ندادید؟ |
سید قدرت الله حسینی: اجازه دهید بی پرده سخن بگویم، بنده همانطور که در انتخابات هم با شعار مبارزه با فساد و تبعیض و بی عدالتی به میدان آمدم، در بحث مبارزه با فساد و فتنه و تبعیض و بی عدالتی و با احد الناسی حتی نزدیک ترین افراد به خودم تعارف و رودربایستی ندارم و نخواهم داشت.

مگر من اطلاعی داشتم که دو نفر از محارم ایشان خارج از کشور هستند و وکالت گرفته اند که می توانند به تمام کشور های دنیا مسافرت کنند حتی رژیم جعلی صهیونیستی که ما آن را به حق به رسمیت نمی شناسیم، نیز از لیست کشور هایی که آن دو نفر می توانند به آنجا سفر کنند، مستثنا ننموده است، این موضوع و مسافرت های وی به آمریکا، برای نهاد های امنیتی کشور مورد توجه ویژه میباشد. یا مگر ما از تشکیل بیش از ۸۰ شرکت توسط ایشان و بستگانش اطلاعی داشتیم، این شرکت ها توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که یک نهاد مهم و قانونی است ثبت شده و مشخصات اعضای هر شرکت در روزنامه رسمی به صراحت قید شده است. که البته او به جای اعتراف، با فرافکنی همواره آدرس غلط میداد، مگر میشود مدارک متقن یک نهاد مهم و قانونی را نپذیرفت؟! اصلا چرا ۸۰ شرکت؟!
سوال:۔ ایشان مدعی بود که به مادرش توهين شده است آیا صحت دارد؟

حسینی: آن موضوع هم مثل دیگ حلیم و مطالب کذبی که از قول سردار خانی مطرح نموده، میباشد. این شخص فقط با ایجاد جو روانی و عاطفی قصد مظلوم نمایی و ایجاد فضای التهاب در جامعه را داشته و دارد و می خواهد خانواده اش را یک خانواده مذهبی و انقلابی و دین دار واقعی معرفی کند تا با ایجاد انحراف در افکار عمومی، پرونده ها گشوده نشود.

وی هیچگاه نگفت چه کسی، کجا، کی، و چه اهانتی به والدہ مرحومه محترمه اش نموده است؟! و نکته دیگر اینکه در کنار انحراف افکار جامعه و معترضین، مانور بر قوم لر و زاگرس نشینان توسط ایشان پر رنگ مطرح گردید که اتفاقا یادآوری این نکته ضروریست که مردم بدانند، بعد از شکست های پی در پی دشمنان ما در مدت ۴۰ سال گذشته، یکی از سیاست های راهبردی آمریکا، رژیم صهیونیستی، غربی ها و اعراب همسو با آنها، دامن زدن به مسئله قومیت ها یا به اصطلاح گسل قومیتی است که با هدف تحریک و ایجاد تنش و تفرقه برای نظام اسلامی مشکل آفرینی کنند، و مسئولین امنیتی کشور و نمایندگان انقلابی مجلس، هم متوجه این حرکت مرموزانه و ضد امنیتی وی بودند و هستند. ( پروژه نفوذ را که قبلا گفته بودم فراموش نکنید تا به وقتش)

سوال: اجازه دهید به بحث انتخابات میان دوره ای ۱۴۰۰ گچساران و باشت برویم و به عنوان نخستین سئوال از شما بپرسیم آیا تاجگردون میتواند در انتخابات میان دوره ای شرکت کند؟
سید قدرت الله حسینی: خیر، منع قانونی دارد. و اینکه طرفدارانش مطرح می کنند که او می آید، بر اساس همان شیوه دروغ پراکنی است که در سیره آنها مشهود است. و با هدف حفظ نیرو های خود هر هفته به یک دروغ متوسل میشوند.

سوال: آیا شما در این انتخابات شرکت می کنید؟
سید قدرت الله حسینی: قبلا در پاسخ به خبرنگاران در چرام عرض کردم که درخواست های زیادی از طرف طوایف مختلف و شخصیت های سیاسی، اجتماعی، علمی و جوانان فرهیخته از گچساران و باشت داشته ام و همه هم صادقانه بوده است. باید به درخواست مردم جواب مثبت بدهم. به جهت استحضار جنابعالی یک طرف انتخابات آتی اینجانب هستم و طرف دیگر، همه کاندیداهایی که حضور پیدا می کنند، میباشند و به طور یقین همه عليه من هستند و یک اتحاد نوشته یا نانوشته با هم دارند.

سوال::یعنی شما مخالفيد که دیگران در صحنه انتخابات کاندیدا شوند؟ و مطلعید افراد زیادی اعلام کاندیداتوری نموده اند با این وضعیت چه تدبیری می اندیشید؟

 سید قدرت الله حسینی:: هر کس شرایط لازم را داشته باشد حق دارد کاندیدا شود از این بابت ما مشکل حاد و خاصی نداریم که در پی تدبير باشیم، هر وقت ملاحظه نمودید که در جامعه و در بحث مسائل سیاسی همه به یک نفر حمله می کنند، بدان، نشانه قدرتمندی آن فرد و دوستانش میباشد.

سوال: به عنوان سئوال پایانی این گفت وگو میخواهم بدانم اگر خودتان در صحنه انتخابات نباشید کدام یک از دوستانتان را پیشنهاد میدهید؟
سید قدرت الله حسینی: در بین دوستانم بیش از ها نفر واجد شرایط کاندیداتوری هستند ولی فعلا این بار سنگین را به عهده حقیر گذاشته اند و انشالله پیروز میدان خواهیم بود

منبع : سایت خبرآوران

انتهای پیام/

نظرات کاربران