تازه های سایت

16. شهريور 1399 - 18:56
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با پیوست رسانه ای ضروری است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت تاکید کرد :ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بدون پیوست رسانه ای امکان پذیر نیست و ضرورت دارد رسانه ها نقش برجسته ای را در این خصوص ایفا کنند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:سید علی رضا زاده گفت: امروز رسانه در دنیا حرف اول را در مسائل مختلف بیان می کند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت بیان کرد: یکی از نشانه های قدرت و اقتدار جامعه این است که آن جامعه از اطلاعات کافی برخوردار باشد، جامعه رسانه ای ما یکی از مهمترین عرصه ها برای دست یابی به اطلاعات است.

 

وی با بیان اینکه در همه جوامع دنیا تبلیغات حرف اول را بیان می کند، افزود: در یک مجرا باید اطلاعات برجسته شود این موضوع  وظیفه رسانه است در جایی دیگر باید با شبهات مبارزه، و الگو ها شناسایی و شناسانده شود، که رسانه نقش مهمی دارد.

 

 

رضا زاده در ادامه گفت: هر فعالیت در شرایط امروز باید پیوست رسانه ای و فرهنگی داشته باشد در غیر اینصورت آن کار نمی تواند ما را به اهدافمان برساند

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت  با اشاره به اینکه  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بدون پیوست رسانه ای امکان پذیر نیست، تاکید کرد: انتظار داریم افراد رسانه ای خصوصا حوزه ارشاد در حوزه دفاع مقدس نقش برجسته ای را ایفا کنند.

 

وی به کلیپ تهیه شده از شهدای کهگیلویه اشاره کرد و تاکید کرد: وقتی در مناطق کهگیلویه حضور پیدا کرده و نگاه می کنیم شاهدیم که هر روز یک شهید و زندگی و نقاط  زندگی او برجسته می شود، همچنین مصابحه با اعضای خانواده و دوستان شهید در قالب  کلیپ تهیه کرده و با پخش در سطح فضای مجازی  سبب گسترش ارزش های فرهنگ شهداء می شوند.

 

سرهنگ علی رضا زاده در پایان گفت: در شرایط حاضر تمایل داریم نسبت به معرفی شهدای ، جانبازان، فرماندهان گرانقدر دفاع مقدس  به شهرستان و دیگر نقاط استان و کشور گام برداریم  این موضوع سبب ترویج فرهنگ شهداء می شود.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران