تازه های سایت

22. شهريور 1399 - 16:37
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باشت خبر داد؛
اجرای مرحله چهارم رزمایش کمک‌های مومنانه در باشت
رضا زداه از آغاز چهارمین مرحله رزمایش همدلی و کمک‌ های مومنانه در شهرستان باشت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:علی رضا زداه  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت گفت: امروز شنبه چهارمین مرحله رزمایش همدلی و کمک‌ های مومنانه در شهرستان باشت  اجرا شد و بیش از ۴۰۰ بسته حمایتی بین افراد بی بضاعت شهرستان و آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت ، با بیان اینکه از ابتدای شروع کمک های مومنانه در سطح شهرستان باشت  بیش از  ۴ هزار بسته حمایتی توزیع شده است، افزود: ارزش بسته های توزیع شده امروز بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال  است.

وی ارزش هر بسته را ۳ میلیون ریال و شامل برنج، روغن، ماکارونی، ، رب گوجه فرنگی و حبوبات دانست، که بین اقشار آسیب پذیر و افرادی که شغلشان به واسطه شیوع ویروس کرونا آسیب دیده توزیع شدند.

رضا زداه  اظهار داشت: این کمک های مومنانه سهم بسزایی در یاری و کمک نیازمند مردم شهرستان باشت  داشته است که به امید خدا ادامه خواهد داشت.

حجت السلام والمسلمین مجاهد مسئول حوزه نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت در حاشیه چهار مین مرحله رزمایش کمک های مومنانه گفت:  با شیوع ویروس منحوس کرونا که شرایط اقتصادی مردم را تحت تاثیرخود قرار داده است، سعی  کردیم  که در حد مقدور کمکی به خانواده ها وقشر آسیب پذیر جامعه  و مستضعف کنیم. و تا الان  4 هزار بسته کمک های مومنانه  را در سطح شهرستان باشت توزیع کنیم.

وی اظهار داشت: چها مین مرحله از توزیع کمک های مومانه را در سطح شهرستان باشت آغاز کردیم، واین روند نیز ادامه خواهد داشت، مردم کشور ما مردم بی نظیری در سطح دنیا هستند در شهرستان باشت نیز مثل دیگر شهرهای کشورکمک های خوبی انجام شد،وامیدواریم که این روند ادامه داشته باشد.

حجت السلام والمسلیمن مجاهد افزود:از کسانی که وضعیت مالی خوبی دارند، تقاضا داریم که در این راه  ما را همراهی کنند،تا قشری که به بسته های معیشتی  نیاز دارند این بسته ها را دریافت کنند،همانطور که از امام محمد باقر(ع) روایت داریم یکی از ویژگیهای برجسته شیعیان در آخر الزمان بحث کمک کردن و یاری رساندن است،که شامل کمک های  مادی ومعنوی می شود .ومصداق عمل صالح هستند.

انتهای پیام/

 

 

نظرات کاربران