تازه های سایت

29. شهريور 1399 - 10:58
درگفتگو با رئیس ادراه ورزش و جوانان باشت مطرح شد:
اخرین وضعیت پروژه های ورزشی شهرستان باشت
مهدی عسکری آخرین وضعیت پروژه های ورزشی شهرستان باشت را شرح داد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛بی شک یکی از مهمترین زیر ساختها و پروژه ها در هر شهرستان پروژه های ورزشی است که  می تواند یک فضای شاد و نشاط آوری را در بین جوانان و حتی پیشکستوان دوست دار ورزش  ایجاد کند.

 در شهرستان باشت  در 2  سال اخیر تلاش های خوبی در جهت پیشرفت و ساخت سازها و پروژه های ورزشی صورت گرفته است ،که می توان به ساخت چمن های مصنوعی در روستاهای این شهرستان اشاره کرد.

در همین خصوص مهدی عسکری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت درباره آخرین وضعیت پروژه های ورزشی  در این شهرستان گفت:همه پروژه های ورزشی شامل چمن مصنوعی  روستاهای تلچگاه، چم بلبل، و چاه تلخ در حال احداث هستند وپیشرفت خوبی در این پروژه ها حاصل شده است.

عسکری در ادامه افزود:کار احداث زمین چمن مصنوعی روستای بهره عنا در بخش بوستان نیز به پایان رسیده است ، وتنها برای تامین برق این پروژه نیاز مند تامین اعتبار هستیم، و به محض تامین اغتبار برای این پروژه فعالیت های ورزشی در آن از سر گرفته می شود و در اختیار مردم این روستا قرار خواهد گرفت.

رئیس اداره ورزش و چوانان شهرستان باشت درباره آخرین وضعیت سالن های سر پوشیده ورزشی این شهرستان در ایام کرونا گفت:اماکن ورزشی سرپوشیده از اسفنده ماه سال گذشته همزمان با شیوع ویروس کرونا در باشت بسته است و هیچگونه فعالیتی ندارند.

عسکری اظهار داشت:برای بازگشایی سالن های ورزشهای رزمی نظیرتکواندو،جودو،کاراته و همچنین کشتی منتظر مجوز از ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران