تازه های سایت

9. مهر 1399 - 16:51
در گفتگو با شهردار باشت مطرح شد؛
مجلس نیازمند چهره های جوان است
لطف الله موسوی گفت؛برای حضور در انتخابات آینده تابع نظر دوستان خواهم بود واگر آمدم تا آخر در صحنه حضور خواهم داشت.

بهگزارش پایگاه خبری باشت نیوز:رفته رفته به انتخابات ۱۴۰۰ نزدیک می شویم بی شک این انتخابات یکی از مهمترین انتخابات های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود که می تواند ورود چند چهره در انتخابات ریاست جمهوری تمام تحلیل ها را به اشتباه بکشاند.

اما در استان کهگیلویه و بویراحمد  و در شهرستانهای گچساران و باشت یک انتخابات مهم و حساس دیگری وجود دارد که مردم این دو شهرستان باید نماینده خود  را برای میان دوره ای مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم انتخاب کنند.

در حوزه گچساران و باشت افراد زیادی چه اصلاح طلب و چه اصولگرا خود را برای این آزمون آماده می کنند تا بخت خود را با اقبال عمومی به معرض  آزمایش بگذارند،یکی از چهره های که در باشت از طریق رسانه ها معرفی شد لطف الله موسوی شهردار باشت است که با خبرنگار صبح زاگرس به گفتگو نشست.

لطف الله موسوی گفت؛برای شرکت در انتخابات میان دوره ای مجلس  شورای اسلامی هنوز تصمیم قطعی نگرفته ام، که حضور داشته باشم ولی اگر تصمیم بر آمدنم باشد تا آخر در صحنه حضور خواهم داشت و کناره گیری نخواهم کرد.
وی اظهار داشت: برای جمع بندی تابع نظر دوستان خواهم بود که در این زمینه چه تصمیمی  گرفته شود، و برای نظر خواهی هم دوستان اصولگرا و هم غیر اصولگرا وجود دارد که تابع نظر آنها خواهیم بود .

موسوی در پاسخ به سوالی که بعضی از بزرگان اصولگرا نظرشان بر اینست که شهردار باشت هنوز جوان است و فرصت برای سالهای بعدی و حضور  در دوره های بعدی دارد افزود؛نظر دوستان برای من قابل احترام است ،اما همانطور که می بینیم اکثر نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جوانان و نخبگان جوانی تشکیل شده است ، و کشور هم نیازمند چهره های جوان و پر تلاش است ، در مجلس شورای اسلامی یازدهم چهره های جوانی وجود دارد که از لحاظ سنی از ما هم کوچکتر هستند و به نظرم این دلیل خوبی نیست. چون  کشور نیازمند حرکت جوانان در تمام عرصه های سیاسی،اقتصادی،و حرکت های جهادی است.
شهردار باشت در پایان گفت؛امیدوارم که انتخابات آینده میان دوره ای مجلس  شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت  یک انتخابات سالم و بدون از حواشی باشد ، و هر کسی که در جهت منافع مردم و ملی قدم بردارد پیروز انتخابات شود تا با تمام توان در خدمت مردم این دو شهرستان باشد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران