تازه های سایت

9. مهر 1399 - 17:03
باشت و گچساران نیازمند یک انقلاب فرهنگی در انتخابات/مردم را قربانی میل خودتان نکنید
شهرستان باشت و گچساران در حال حاضر بیش از هر چیز نیازمند آرامش و نماینده ای فرا جناحی است.

بهگزارش پایگاه خبری باشت نیوزمجلس جمهوری  اسلامی ایران به نمایندگانی عاشق مردم، معتقدوهمراه انقلاب اسلامی نیاز دارد، افرادی که به دنبال اشرافی گری،رانت خواری، دناپلاس، زندگی شخصی ،افراطی گری وامیدواران فقط به مذاکره بابیگانگان را نمی توان  نماینده شایسته دانست.
نماینده خادم مردم وهمراه انقلاب اسلامی  باید نوآور، عدالتخواه، فساد ستیز،حامی محرومان وخادم ایران وتک تک مردم  باشد و به کانون های قدرت وثروت وابستگی نداشته باشد و علمدار وحدت و همدلی وهمکاری جمعی بین همه اقشاروجریانها باشد.
 مردم شهرستان های گچساران و باشت به شدت نیازمند  چنین نماینده ای هستند که بتواند بدون  جبهه گیریهای قدیمی وپیش پاافتاده  ظاهراً سیاسی فقط به دنبال حق مردم حوزه انتخابیه اش بدون هیچگونه تبعیضی باشد.
افراد شایسته و با تجربه زیادی در شهرستان های ذکر شده وجود دارد، که تا کنون ندیده ونشنیده ایم برای انتخابات وبالاخص میان دوره ای گچساران و باشت اعلام حضور کنند، آیا این افراد نمی خواهند قدمی برای مردم و هم شهریانشان بردارند که دیگر شاهد نامهربانیهاو بی عدالتی های مکرر نباشند؟
مردم گچساران و باشت به دنبال انتخاباتی سالم و به دور از تخریب هستند، ما در دوره های قبل دیدیم که نماینده های اسبق وسابق وسایر کاندیدها چگونه به شکل های مختلف یکدیگر را تخریب کردند، رقابت باید سالم و در کنار رفاقت باشد. ما رقابت دیدیم اما رفاقتی دراکثر دوره های  گذشته وجود نداشت.
 ما در هشت سال دفاع مقدس می دیدیم که رزمندگان منطقه ما چگونه بدون خط وباند وایل وزبان از عزیزترین سرمایه شان که جان شان بود گذشتند تا این مردم در امنیت باشند الان نیاز است چهره هاوخانواوه های تکراری ما از پست و مقام هایشان بگذرند تا شاید افراد دیگری بر مسند بنشیند و کار را برای رفاه وآسایش عامه مردم جلو ببرند.
قدرت و ثروت انسان را حریص می کند، ما نگران هستیم، نگران از اینکه این قدرت و این ثروت  باز هم اجازه ندهند که مردم گچساران و باشت فردی شایسته را به مجلس شورای اسلامی بفرستند.
گچساران و باشت فردی مثل ابولحسن غلامی را دارد فردی دوست داشتنی ،خلاق وعاشق مردم که از ابتدای جوانی کارهای مدیریتی  اجرایی،فرهنگی،ورزشی و... درصنعت نفت وبیرون ازآن بدون باندبازی و خط کشی محلی ومنطقه ای وسیاسی  انجام داده است ودارای ارتباطات موثر باهمه جریانات وافراد تاثیرگذارمنطقه ای وکشوری دارد. اما سوال این است که چرا تا کنون برای نمایندگی گچساران و باشت هیچ واکنشی نشان نداده است؟
 آیا این جانباز کهگیلویه و بویراحمدی،گچسارانی،باشتی ونفتی  همچون ماها از ثروت و قدرت وارد شده به انتخابات می ترسد یا نه خود را شایسته خدمت به مردم نمی داند؟ مردم ما نماینده ای شایسته و بدون وابستگی به هیچ قدرتی می خواهند.
مردم گچساران و باشت یک عمر گرفتار سیاسیکاری  و تبلیغ های رسانه ای ودرگیریهای قومی وقبیله ای و....بودند این بار کسی را می خواهند که برای رضایت مردم کار کند بدون هیچ شوی تبلیغاتی ، تنها به دنبال حل مشکلات این دو شهرستان باشد و فعالیت کند.
ایل،طایفه و باند و سیاسیکاری همه چیز را خراب کرده است،  این مردم به دنبال فردی هستند که بله قربانگوی هیچ  جناح وباندی نباشد، بیاید خالصانه برای مردم فعالیت کند، حزب ،باند وجناح برایش بی اساس باشد.
 گچساران و باشت افرادی چون خلبان حبیبی،مهندس سیف الله جشنساز ،دکتر غلامرضا پاکدل،مهندس ایوبی وبزرگان دیگری که دارای کارنامه هایی قابل قبول درسطح منطقه وملی هستندرادارد، این ها چرا برای کاندیدا شدن در حوزه انتخابیه شان اقدام نمی کنند؟
افرادوخانواده هایی که از ابتدا جبهه گیری های سیاسی داشتند و هر بار بر طبلی کوبیدند نمی توانند برای مردم گچساران و باشت نمایندگی کنند، افرادی که کینه های قدیمی نسبت بهم دارند نمی تواند نماینده موثری برای مردم باشند،مردم گچساران و باشت نیازمند نسل جانبازغلامی ، خلبان حبیبی،استادجشنساز ،دکترپاکدل،ایوبی وامثالهم که کم هم نیستند،میباشند.
این افراد با سابقه درخشانی که دارند باید وارد انتخابات شوند، نه افرادی که به گذشته شان که نگاه می کنیم کارنامه سیاسیکاری، جبهه گیری هایی سرشارازکینه باندی وجناحی سنگین چپ وراست را دارند. نمایندگی صرفا سیاست وسیاسیکاری نمی پذیرد، نماینده بودن به صداقت،خلاقیت،قدرت چانه زنی، قدرت بیان و ایجاد همدلی و وحدت بین همه اقشاروسلائق به شدت  نیاز دارد .
باید برگردیم که کانون خانواده یکپارچه و دوست داشتنی که داشتیم ولی قربانی منافع جناحی و قومی شده است.

یادداشت؛هاشمی

انتهای پیام/

نظرات کاربران