تازه های سایت

15. مهر 1399 - 12:34
در گفتگو با فرماندار باشت مطرح شد؛
آخرین وضعیت آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی باشت/بخشی از جاده باشت چرام در حال بازگشایی است
حسینی گفت: 120 میلیارد تومان برای حل مشکل آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی شهرستان باشت تزریق اعتبار لازم است.

به گزارش  پایگاه خبری باشت نیوز مسعود حسینی فرماندار شهرستان باشت در مورد آخرین وضعیت چند طرح و پروژه در این شهرستان گفت؛ طرح آبرسانی به بخشی از روستاهای بخش مرکزی باشت از جمله روستاهای تلجگاه و شاه بهرام و شادگان به طول ۳۵کلیومتر لوله گذاری شده است که بخاطر شیب زیاد گاهی ترکیدگی در طول مسیر باعث می شود تا در آبرسانی به این مناطق دچار اختلال شود ، و برای اینکه مشکلی برای آب آشامیدنی در این مناطق بوجود نیاید از طریق تانکر آبرسانی برای کمبود آب اقدام می شود.

وی در مورد آخرین وضعیت پروژه آبرسانی شاه بهرام گفت؛ با صحبتی که با مدیرکل آب و منطقه ای و معاون استاندار انجام داده ایم  که برای تکمیل این پروژه مبلغ ۱۲۰میلیارد تومان تزریق اعتبار لازم است تا مشکل  ابرسانی  در روستاهای بخش مرکزی باشت حل شود.

حسینی در مورد پل دوم شهید کلانتری که در ورودی شهر باشت قرار دارد و در صورت بهره برداری مشکلات زیادی را در بخش ترافیک و  تصادفات حل می کند افزود؛ ساخت پل دوم شهید کلانتری پیشرفت خوبی داشته است، و کار به جد روی این پروژه در حال انجام است ،  تا دهه فجر امسال این پروژه به بهره برداری می رسد.

فرماندار شهرستان باشت در مورد گاز رسانی به بعضی از روستاهای باشت اظهار داشت؛گاز رسانی به روستاهای کهسرک و شادگان در حال اتمام است و برای بهره برداری باید تست نهایی شوند که اهالی این روستاها از نعمت گاز برخوردار شوند.

حسینی  در مورد آخرین وضعیت جاده باشت و چرام که یک رویا برای شهروندان این دو شهرستان تبدیل شده است و یک طرح ملی استانی محسوب می شود افزود: قسمتی زیادی از این جاده در حال باز گشایی است و پیشرفت خوبی در ساخت پل ها و لوله گذاری در این مسیر انجام شده است و در حال حاضر در نظر داریم که با پیمانکار جدید قرار داد ببندیم تا با ورود پیمانکار جدید بتوانیم این پروژه را تکمیل کنیم.

حسینی در مورد پیشرفت و نحوه کار بر روی کارخانه  بیو اتانول شهرک صنعتی خان احمد  باشت گفت؛ کار بصورت روزانه بر روی این پروژه ادامه دارد و اگر اعتبارات لازم به این طرح اختصاص داده شود  طبق برنامه پیش خواهد رفت.

وی اظهار داشت؛در حال حاضر خاکبرداری ، سالن ،جای مخزنها و فنس کشی انجام شده است.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران