تازه های سایت

15. مهر 1399 - 20:28
درگفتگو با سرپرست شبکه بهداشت باشت صورت گرفت؛
نظارت بر اصناف و ادارات روزانه در حال انجام است/متخلفین به قانون معرفی می شوند
سرپرست شبکه بهداشت شهرستان باشت گفت:نظارت بر امکان و ادارات دولتی و مدارس به صورت روزانه در شهرستان صورت می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز

 

آرش حسنی سرپرست شبکه بهداشت باشت در گفتگو با خبرنگار صبح زاگرس گفت؛ با توجه به شرایط حساس کرونایی که در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد  و  شهرستان باشت بوجود آمده است  نظارت ها در تمام سطوح در سطح شهرستان شدت و دقت بیشتری گرفته است.

وی افزود؛قسمت بهداشت محیط همراه با اداره آموزش وپرورش شهرستان باشت  نظارت ویژه ای در سطح مدارس شهری و روستایی انجام می گیرد و تمام موارد و دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و الکل و مایع ضد عفونی را چک و مورد بررسی قرار داده می شود.

حسنی در ادامه گفت؛برای نظارت و اشراف کامل بر بازار و اصناف گشت مشترک شبکه بهداشت به همراه نیروی انتظامی و فرمانداری و امور صنفی در سطح شهرستان در حال انجام است و در صورت مشاهده تخلفاتی در صنوف  برای بار اول در حد تذکر و ارشاد و در صورت ادامه وضع موجود با توجه به شرایط قرمز کرونا متخلفین در  این زمینه به دادگستری شهرستان معرفی می شوند.

سرپرست شبکه بهداشت باشت افزود؛نظارت بر ادارات و اماکن عمومی شهرستان از جمله سازمانها، ادارات،نهادها،بانک های شهرستان به صورت سر زده و در طول روز در سطح شهرستان در حال انجام است و اگر نیروی در سطح اداره ای مسائل بهداشتی را رعایت نمی کند و یا از ماسک استفاده نمی کند به فرمانداری شهرستان باشت معرفی می شود همچنین  یک چک لیستی برای تخلفات این افراد در سطح ادارات مذکور در نظر گرفته شده است که بعد از طی فرایندی به استان ارجاع داده می شود.

حسنی در ادامه گفتگوی خود اظهار داشت؛بررسی و نظارت و پایش  به صورت روزانه در شهرستان صورت می گیرد و از همشهریان انتظار داریم که از  تجمع و تردد در مکانهای شلوغ  خود داری کنند و همیشه از ماسک استفاده کنند از شرکت در مراسمات تدفین و تشیع و دیگر مراسماتی  که پر خطر هستند پرهیز کنند،

وی گفت؛از کسانی که علائم  زمینه ای دارند  به پزشک مراجعه کنند، و در صورت تشخیص پزشک تست رایگان از آنها گرفته می شود و کسانی که تست کرونای آنها مثبت اعلام شده است به صورت محرمانه  به شماره ای که در پرونده  درج شده است ارسال می شود.

حسنی در پایان گفت؛روزانه تست کرونا در شهرستان انجام می شود و کارکنان دولت در صورتی که تست آنها نیز مثبت اعلام شد تا ۲ هفته از   حضور در محل کار خود بپرهیزند.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران