تازه های سایت

19. مهر 1399 - 15:44
گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار شد؛
همایش سربازان ایرانی حریم زینبی در باشت+تصاویر
در این مراسم یاد و خاطره شهدای مدافع حرم گرامی داشته شد و عاشقان و دلدادگان اهل بیت علیهم السلام در رثای مظلومیت حضرت اباعبدالله الحسین علیه اسلام و یاران باوفایش به عزاداری و سوگواری پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوزهمایش سربازان ایرانی حریم زینبی(س) به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در جوار گلزار شهدای شهرستان باشت برگزار شد.

دراین مراسم حجت الاسلام عبودی،امام جمعه باشت در بخشی از سخنانش به معرفی سربازان ایرانی در دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام پرداخت و گفت: به عنوان نمونه رشادت های "سلمان فارسی" در صدر اسلام و نیز حاج "قاسم سلیمانی" در حیات معاصر ما،نقش کلیدی در پیشبرد اهداف اسلام و همچنین عزت و اقتدار امت مسلمان داشته است.

وی افزود:ایرانیان از سده های تاریخی گذشته تاکنون به عنوان مردمانی شجاع، حق طلب و مبارز در راه خداجویی در جهان معرفی شده اند ،در حالی که نقش ایرانیان در رشد،پیشرفت اسلام و نیز پیشبرد تمدن اسلامی برکسی هم پوشیده نیست.

در ادامه این مراسم یاد و خاطره شهدای مدافع حرم گرامی داشته شد و عاشقان و دلدادگان اهل بیت علیهم السلام در رثای مظلومیت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه اسلام و یاران باوفایش به عزاداری و سوگواری پرداختند.

در انتهای این مراسم که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور باشت تدارک دیده شده بود از دانشجویان فعال فرهنگی و عوامل اجرایی این همایش تجلیل به عمل آمد.

 

 
 

 

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران